30 LET

Ljubljanska dilema: tramvaj ali metro

Ljubljančani so bili leta 1991 navdušeni nad zamislijo, da bi se sem ter tja prevažali s podzemno železnico.
Fotografija: Veliki podzemni načrti male Ljubljane FOTO: K. E.
Odpri galerijo
Veliki podzemni načrti male Ljubljane FOTO: K. E.

Ljubljančani so bili leta 1991 navdušeni nad zamislijo, da bi se sem ter tja prevažali s podzemno železnico. Tako kot v Parizu, Londonu ... Celotna naložba predvidene mestne železnice, ki naj bi nadomestila avtobuse in naj bi jo po načrtih zgradili do leta 2000, bi Ljubljano in ljubljanski proračun stala približno milijardo DEM.
Ljubljanski minister za urbanizem Marjan Bežan FOTO: ALENKA ŽAVBI
Ljubljanski minister za urbanizem Marjan Bežan FOTO: ALENKA ŽAVBI

»Vendar kaže, da slovenska metropola tirnega prometa ne bo imela še 20 let. Mestno železnico naj bi po najnovejših proučevanjih nadomestila podzemna železnica ali tramvaj,« so zapisale Slovenske novice maja 1991 in povzele besede takratnega ljubljanskega ministra za urbanizem Marjana Bežana, ki je dejal, da so projekti za mestno železnico sicer narejeni, »vendar imajo nekatere ljubljanske občine pomisleke, predvsem zaradi potrebnih rušenj ob Celovški in Titovi cesti«. Zato so se odločili, da bodo projekte »še enkrat proučili.«

image_alt
Še pomnite leto 1991? Pošljite nam svoje spomine in fotografije


»Toda Ljubljana mora imeti tirni promet, saj velikost mesta ne presenese več avtobusov. To pa zagotovo ne bo pred letom 2010,« je za Slovenske novice dejal mestni urbanist Bežan.

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije