30 LET
Naša kreativnost leta 1991 v Parizu
Tistega pomembnega leta so bile Slovenske novice navzoče tudi na podelitvi oglaševalskih nagrad epica in z oglasom zaorale ledino.
Odpri galerijo
Leta 1991 je potekala peta podelitev nagrad epica; nagrade urednikov in novinarjev marketinških in oglaševalskih revij, ki si jo je izmislil Andrew Rawlins. Podelitev teh nagrad smo v Sloveniji gostili trikrat. Slovenijo sta v Parizu zastopala Meta Dobnikar in Jure Apih. Glavno nagrado Epice je prejela Milka Pogliani, ki še danes redno zahaja v Slovenijo, in sicer za oglas za kavbojke Levi’s. Med vidnejšimi je bila tudi slavna serija oglasov Oliviera Toscanija za Benetton.
Slovenci? Dela so prijavili Studio Marketing (cigarete 91), Futura (slovenski plebiscit, Slovenske novice, Vinakoper), Massa (Lipa) ter TV Slovenija (3x3). Dve deli – cigarete 91 in Vinakoper – sta prišli v ožji izbor.
Leta 1992 je bilo na Epico iz Slovenije prijavljenih 11 del. Štiri so prišla v ožji izbor (Luna, Imelda 8000, RTV Slovenija in Ošlaj design).
Leta 1992 so slovenske agencije kar nekaj del poslale tudi na Cannes Lions. Imelda 8000 je na festival, ki je tega leta prvič sprejemal tudi tiskane oglase in plakate, poslala oglas Droge Portorož za Ketchup Droga (režija: Iztok Aberšek, direktor fotografije: Peter Bratuša). Luna je na tekmovanje poslala dela za West (Tobačna Ljubljana), pri katerih so sodelovali Marko Rogač (kreativni direktor), Milan Pajk (fotograf), Mitja Milavec (režiser) in Milan Šircelj (direktor projekta). Prav tako je Luna prijavila plakat Petka. (Renault), pri katerem je kot kreativni direktor sodeloval Janez Rakušček, oblikovalec pa je bil Matevž Medja.
Agencija Pro-Focus je prijavila videooglas Attache. Oglas je režiral danes že pokojni velikan gledališča Tomaž Pandur, ki je napovedal, da bodo dobili zlato nagrado. Niso je; v ožji izbor se je uspelo uvrstiti le Luni z oglasom Test the West. Jure Apih je v poročilu iz Cannesa med drugim zapisal: »Naj se repenčimo in ponašamo, kolikor hočemo, dokler se kdo med nami iz Cannesa ne vrne z vsaj bronastim levom, smo vredni malo ali nič.«
(To je izsek 250 strani obsežne knjige Oglaševanje v Sloveniji 1990–2020 avtorja Marjana Novaka, ki jo bo izdal Marketing magazin). Knjigo, ki obsega 250 strani, je oblikoval kreativni direktor in oblikovalec desetletja Žare Kerin.
Slovenci? Dela so prijavili Studio Marketing (cigarete 91), Futura (slovenski plebiscit, Slovenske novice, Vinakoper), Massa (Lipa) ter TV Slovenija (3x3). Dve deli – cigarete 91 in Vinakoper – sta prišli v ožji izbor.
Leta 1992 je bilo na Epico iz Slovenije prijavljenih 11 del. Štiri so prišla v ožji izbor (Luna, Imelda 8000, RTV Slovenija in Ošlaj design).
Tomaž Pandur ostal brez zlate nagrade
Leta 1992 so slovenske agencije kar nekaj del poslale tudi na Cannes Lions. Imelda 8000 je na festival, ki je tega leta prvič sprejemal tudi tiskane oglase in plakate, poslala oglas Droge Portorož za Ketchup Droga (režija: Iztok Aberšek, direktor fotografije: Peter Bratuša). Luna je na tekmovanje poslala dela za West (Tobačna Ljubljana), pri katerih so sodelovali Marko Rogač (kreativni direktor), Milan Pajk (fotograf), Mitja Milavec (režiser) in Milan Šircelj (direktor projekta). Prav tako je Luna prijavila plakat Petka. (Renault), pri katerem je kot kreativni direktor sodeloval Janez Rakušček, oblikovalec pa je bil Matevž Medja.
»Naj se repenčimo in ponašamo, kolikor hočemo, dokler se kdo med nami iz Cannesa ne vrne z vsaj bronastim levom, smo vredni malo ali nič.«
Agencija Pro-Focus je prijavila videooglas Attache. Oglas je režiral danes že pokojni velikan gledališča Tomaž Pandur, ki je napovedal, da bodo dobili zlato nagrado. Niso je; v ožji izbor se je uspelo uvrstiti le Luni z oglasom Test the West. Jure Apih je v poročilu iz Cannesa med drugim zapisal: »Naj se repenčimo in ponašamo, kolikor hočemo, dokler se kdo med nami iz Cannesa ne vrne z vsaj bronastim levom, smo vredni malo ali nič.«
(To je izsek 250 strani obsežne knjige Oglaševanje v Sloveniji 1990–2020 avtorja Marjana Novaka, ki jo bo izdal Marketing magazin). Knjigo, ki obsega 250 strani, je oblikoval kreativni direktor in oblikovalec desetletja Žare Kerin.