SOBA POBEGA
Adrenalinski pobeg iz zaprte krste
Soba pobega za marsikoga ni več zanimiva, nova izkušnja ponuja tesnobo. Notranja stran srhljivega zaboja je popisana s kodami, ugankami in namigi.
Odpri galerijo
Le zakaj bi konec tedna preživeli v naravi ali pa pred televizorjem navijali za svojo ekipo, ko pa se lahko, hm, rešujete iz zaboja? Pojmovanje zabave je v zadnjih letih doseglo nove razsežnosti, smeh in sprostitev ter dobra družba sploh niso več prioriteta; sta pa za popestritev že skorajda obvezna tesnoba in reševanje stresnih situacij, kaže priljubljenost projekta soba pobega, ki je v več različicah osvojila svet, najnovejša pa niti ni več soba, temveč – krsta.
Igra je torej očitno primerna za tiste, ki si želijo resnično strašljivega izziva in seveda nikakor ne trpijo za klavstrofobijo, kajti zaboj meri le 120 x 70 x 50 centimetrov. Pravila so podobna tistim v manj zadušljivih ugankah, treba je uporabiti možgane in se v čim krajšem času rešiti iz zagate. A ne po temačnih hodnikih, z odklepanjem vrat ipd. George Larkwright, sit že dolgočasnih sob pobega, ki so si po njegovem vso napetost in izvirnost zapravile s tem, ko so odprle vrata podjetjem za namene team buildinga in rojstnodnevnim zabavam, se je domislil mnogo strašljivejše igre.
Obup in panika sta poglavitna cilja njegovega projekta, ki je videti nekako takole. V igri sodelujeta dva, eden, pogumnejši, tekmuje v krsti, drugi, nedvomno olajšan, je na prostosti. V krsti so luč, svinčnik in papir, notranja stran zaboja pa je popisana s kodami, ugankami in namigi. Zunanji igralec se na drugi strani prav tako ukvarja z dešifriranjem in iskanjem rešitev, da osvobodi prijatelja.
Izkušnja, po kateri se boste nedvomno postarali, a boste s prijateljem zagotovo poglobili vezi in zaupanje, spodbuja avtor. Ali pa se ob porazu razšli za vselej. Georgea je pri ustvarjanju adrenalinske igre navdihnila Nevesta, ujeta v krsti, iz uspešnice Ubila bom Billa 2, in ker dela tudi kot scenarist v gledališču, mu domišljije ne manjka, tako tudi ne smisla za zagonetno pisanje.
Obup in panika ključni sestavini
Igra je torej očitno primerna za tiste, ki si želijo resnično strašljivega izziva in seveda nikakor ne trpijo za klavstrofobijo, kajti zaboj meri le 120 x 70 x 50 centimetrov. Pravila so podobna tistim v manj zadušljivih ugankah, treba je uporabiti možgane in se v čim krajšem času rešiti iz zagate. A ne po temačnih hodnikih, z odklepanjem vrat ipd. George Larkwright, sit že dolgočasnih sob pobega, ki so si po njegovem vso napetost in izvirnost zapravile s tem, ko so odprle vrata podjetjem za namene team buildinga in rojstnodnevnim zabavam, se je domislil mnogo strašljivejše igre.
Obup in panika sta poglavitna cilja njegovega projekta, ki je videti nekako takole. V igri sodelujeta dva, eden, pogumnejši, tekmuje v krsti, drugi, nedvomno olajšan, je na prostosti. V krsti so luč, svinčnik in papir, notranja stran zaboja pa je popisana s kodami, ugankami in namigi. Zunanji igralec se na drugi strani prav tako ukvarja z dešifriranjem in iskanjem rešitev, da osvobodi prijatelja.
V igri sodelujeta dva: eden je v krsti, drugi na prostosti.
Izkušnja, po kateri se boste nedvomno postarali, a boste s prijateljem zagotovo poglobili vezi in zaupanje, spodbuja avtor. Ali pa se ob porazu razšli za vselej. Georgea je pri ustvarjanju adrenalinske igre navdihnila Nevesta, ujeta v krsti, iz uspešnice Ubila bom Billa 2, in ker dela tudi kot scenarist v gledališču, mu domišljije ne manjka, tako tudi ne smisla za zagonetno pisanje.