Nekateri potniki ne bodo veseli, na vlaku ne bodo več dobili tega
Osrednji upravljalec nemških železnic Deutsche Bahn spreminja gostinsko ponudbo na vlakih na dolgih razdaljah. Med drugim ne bo več prodajal točenega piva. Med februarjem in majem načrtuje v gostinski ponudbi tudi pilotni projekt testiranja brezgotovinskega poslovanja.
Razširili bodo ponudbo ustekleničenih piv
Pivo je poleg kave na nemških vlakih na dolge razdalje najbolj priljubljena pijača, v Deutsche Bahn pa ugotavljajo, da potniki vedno bolj povprašujejo po ustekleničenih pivih. Delež točenega piva je v zadnjih desetih letih nazadoval s 50 na okoli 15 odstotkov. Deutsche Bahn zato namerava s februarjem razširiti ponudbo ustekleničenih piv.
Lani je prodaja Deutsche Bahn v gostinski enoti dosegla 110 milijonov evrov. Najbolj prodajana pijača je bil kapučino, najbolje prodajana hrana pa topel sendvič s šunko in sirom.
Poleg tega upravljalec železnic ugotavlja, da je že polovica vseh plačil za njegove gostinske storitve brezgotovinskih. Po izvedbi testne faze se bo zato odločil, ali bo brezgotovinska plačila v gostinski ponudbi razširil.