RESTAVRACIJA
Več sledilcev pomeni več popusta
Kolikor sledilcev imate, toliko veljate.
Odpri galerijo
Običajno plačamo z gotovino ali bančno kartico. Toda milanska restavracija This is not a Sushibar, kjer se lahko dodobra najeste japonske specialitete sušija, je uvedla še tretjo in povsem novo plačilno valuto, priljubljenost. Bolj ko ste priljubljeni na družabnih omrežjih, večji popust boste dobili.
Če ste v vrhu popularnosti z vsaj 100.000 sledilci na instagramu, vam za obrok ne bo treba plačati niti centa. "Naj nam je to prav ali ne, družabna omrežja nam danes krojijo življenje, mi gremo le v korak s časom," pravi Matteo Pittarello, lastnik očitno malce futuristične restavracije.
Koncept je dokaj preprost. Pridete, naročite, s pametnim telefonom slikate bodisi restavracijo bodisi jed, kar je predvsem generaciji milenijcev, ki nadvse rada objavlja fotografije svojih gurmanskih dogodivščin, že skoraj vsakodnevno opravilo. Posnetek, seveda opremljen z #thisisnotasushibar, objavite na svojem profilu, pokažete natakarju, on pa vam glede na število sledilcev dodeli višino popusta.
"Več kot 90 odstotkov naših strank hrano naroči na dom, s tem pristopom pa jih poskušamo na inovativen način vključiti v delovanje restavracije in širjenje klientele, to so predvsem milenijci," pripoveduje Matteo, ki je priljubljenost – in s tem popuste – razdelil v pet kategorij. S predpogojem, da imate vsaj tisoč sledilcev. Če jih imate do pet tisoč, dobite zastonj en krožnik sušija. Tisti z med pet in deset tisoč sledilci ste upravičeni do dveh, že vsaj malce znani blogerji z do 50.000 sledilci lahko brezplačno pojedo štiri izbrane krožnike, tisti, ki jih imajo do 100.000, kar osem. Kdor ima še več sledilcev, dobi brezplačno celotno kosilo ali večerjo.
Nenavadno plačevanje, ki so ga v milanski restavraciji uvedli ta mesec, je poželo precej zanimanja. Matteo razmišlja o tem, da bi ta sistem – če se bo tudi dolgoročneje izkazal za dobrega – uvedel tudi v drugih restavracijah. "V principu gre za to, da nekomu, ki skrbi za našo prepoznavnost, plačamo. Novodobno širjenje dobre reklame od ust do ust."
Če ste v vrhu popularnosti z vsaj 100.000 sledilci na instagramu, vam za obrok ne bo treba plačati niti centa. "Naj nam je to prav ali ne, družabna omrežja nam danes krojijo življenje, mi gremo le v korak s časom," pravi Matteo Pittarello, lastnik očitno malce futuristične restavracije.
Pet kategorij popustov
Koncept je dokaj preprost. Pridete, naročite, s pametnim telefonom slikate bodisi restavracijo bodisi jed, kar je predvsem generaciji milenijcev, ki nadvse rada objavlja fotografije svojih gurmanskih dogodivščin, že skoraj vsakodnevno opravilo. Posnetek, seveda opremljen z #thisisnotasushibar, objavite na svojem profilu, pokažete natakarju, on pa vam glede na število sledilcev dodeli višino popusta.
"Več kot 90 odstotkov naših strank hrano naroči na dom, s tem pristopom pa jih poskušamo na inovativen način vključiti v delovanje restavracije in širjenje klientele, to so predvsem milenijci," pripoveduje Matteo, ki je priljubljenost – in s tem popuste – razdelil v pet kategorij. S predpogojem, da imate vsaj tisoč sledilcev. Če jih imate do pet tisoč, dobite zastonj en krožnik sušija. Tisti z med pet in deset tisoč sledilci ste upravičeni do dveh, že vsaj malce znani blogerji z do 50.000 sledilci lahko brezplačno pojedo štiri izbrane krožnike, tisti, ki jih imajo do 100.000, kar osem. Kdor ima še več sledilcev, dobi brezplačno celotno kosilo ali večerjo.
Nenavadno plačevanje, ki so ga v milanski restavraciji uvedli ta mesec, je poželo precej zanimanja. Matteo razmišlja o tem, da bi ta sistem – če se bo tudi dolgoročneje izkazal za dobrega – uvedel tudi v drugih restavracijah. "V principu gre za to, da nekomu, ki skrbi za našo prepoznavnost, plačamo. Novodobno širjenje dobre reklame od ust do ust."