Ko sta zakonca videla, koliko so jima zaračunali za dve kavi, ju je skoraj kap (FOTO)
Jesse in Deedee O'Dell iz Oklahome sta se zjutraj odpravila po kavo v Starbucks, tako kot to počneta skoraj vsako jutro zadnjih 16 let. Naročila sta kavi, točno taki, kot ju naročata že leta – ledeno ameriško in kapučino. Po navadi za naročilo odštejeta okoli 10 dolarjev, toda tistega dne je bilo drugače.
Nič hudega sluteča sta se odpravila svojim opravkom naproti, nekaj dni zatem pa je Deedee s svojimi štirimi otroki odšla v trgovino, ob plačilu pa je bila njena kartica zavrnjena. Ni poznala razloga.
Ko je ugotovila, kaj se je zgodilo, sta z možem poklicala vodjo Starbucksa, kjer pijeta kavo. Ugotovil je, da se je morala zgoditi napaka pri napravi za plačevanje s karticami. Pravita, da sta center za pomoč strankam tistega dne poklicala od 30- do 40-krat. Zagotovili so jima, da bosta prejela nov račun in dobila vračilo.
Odpovedati so morali počitnice
To pa se ni zgodilo. Med čakanjem bi se morala družina odpraviti na počitnice na Tajsko, od koder izvira Deedee. Obiskati so hoteli njeno sestro, ki je ni videla že nekaj let. Ampak na koncu so morali odpovedati potovanje, za katero niso imeli zavarovanja, ker si ga niso mogli privoščiti. Starbucks jim namreč še vedno ni vrnil preplačanega denarja.
Par je zadevo prijavil policiji, da jima pomagajo razrešiti spor.