GUCCI
Zgražanje nad reklamo: Je to sploh mogoče?
Nekateri so tudi navdušeni.
Odpri galerijo
Nova promocijska kampanja modne hiše Gucci je od prve objave na instagramu sprožila številne debate. »To zagotovo ne bo nikogar prepričalo, da kupi šminko«, »Boljše bi bilo denar porabiti za zobozdravnika kakor za šminko«, »Mi lahko nekdo pojasni, kaj je to« ... Takšni in drugačni komentarji so se vrstili pod objavami. Nekateri navdušenci pa so zapisali: »To je genialno«, »Končno reklama, na kateri ni snežno belih hollywoodskih zob«, »Lepota je lepota, brez filtrov« ...
Kakšno je sporočilo te kampanje, je razložil kreativni direktor Guccija Alessandro Micele. »Šminka je nekaj poetičnega in občasnega. Nekaj, kar lahko dodate svojemu obrazu. Šminka je kot čarobnost, povezana z drugimi detajli osebe.«
»Bodi pogumna. Bodi močna. Bodi lepa,« je slogan kampanje, v kateri se pojavljajo tudi znana imena svetovne glasbene in modne scene. Z nepopolnimi usti in zobmi ...
Kakšno je sporočilo te kampanje, je razložil kreativni direktor Guccija Alessandro Micele. »Šminka je nekaj poetičnega in občasnega. Nekaj, kar lahko dodate svojemu obrazu. Šminka je kot čarobnost, povezana z drugimi detajli osebe.«
»Bodi pogumna. Bodi močna. Bodi lepa,« je slogan kampanje, v kateri se pojavljajo tudi znana imena svetovne glasbene in modne scene. Z nepopolnimi usti in zobmi ...