PISMO BRALCA
A1 ukinja klicni center, sledijo odpuščanja
Nekdanji zaposleni opozarja na razmere v podjetju.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – V naše uredništvo smo prejeli pismo bralca, nekdanjega zaposlenega v podjetju Si.Mobil, ki je kasneje postal A1. »Žal ne razumem, kako so lahko šle delovne razmere kot tudi odločitve poslovodstva po prevzemu drugega imena tako strmo navzdol,« je zapisal bralec, ki nekdanjega delodajalca nagovarja v drugi osebi. Kaplja čez rob je bila po njegovih besedah informacija o odpustitvi celotnega klicnega centra v Ljubljani.
Za pojasnila smo se obrnili na podjetje A1. Kot pojasnjujejo, se telekomunikacijska panoga v zadnjih letih sooča s korenitimi spremembami, zaradi katerih vsa telekomunikacijska podjetja iščejo nove vire prihodkov in nove načine dela za prihodnost.
Zaradi novih trendov, kot sta zmanjševanje telefonskih klicev uporabnikov in porast kontaktov na digitalnih kanalih, se je po besedah službe za stike z javnostjo pri A1 močno spremenila tudi organizacija dela v naročniškem oddelku in zato organizacija njihovih poslovnih enot.
Kot pripoveduje, so imeli zaposleni v prodaji zastavljene plane, ki pa so bili po bralčevih besedah realni in dosegljivi. Tako so tudi več zaslužili. »Po spremembi imena pa so plani postajali vedno višji, vedno več je bilo različnih postavk v njih, s katerimi smo morali posiljevati kupce, zato jih nismo več dosegali. Z diverzifikacijo ponudbe smo postali podobni bencinskim servisom ali pošti, kjer ob osnovni ponudbi 'vsiljujejo' še čokoladice in podobne drobnarije, ki jih kupec drugače ne bi vzel,« razkriva bralec.
Kljub vsemu pravi, da mu je bilo v čast delati za telekomunikacijskega velikana. Dodaja, je to pismo zgolj javni opomin, naj podjetja začnejo ceniti svoje zaposlene, od najnižjega do najvišjega.
A1 Slovenija: Soočamo se s korenitimi spremembamiZa pojasnila smo se obrnili na podjetje A1. Kot pojasnjujejo, se telekomunikacijska panoga v zadnjih letih sooča s korenitimi spremembami, zaradi katerih vsa telekomunikacijska podjetja iščejo nove vire prihodkov in nove načine dela za prihodnost.
Zaradi novih trendov, kot sta zmanjševanje telefonskih klicev uporabnikov in porast kontaktov na digitalnih kanalih, se je po besedah službe za stike z javnostjo pri A1 močno spremenila tudi organizacija dela v naročniškem oddelku in zato organizacija njihovih poslovnih enot.
Klicni center v Ljubljani ukinjajo
»Vse od združitve s podjetjem Amis leta 2016 smo namreč imeli dva klicna centra, ki smo ju zdaj smiselno preoblikovali. Sprejeli smo odločitev, da bomo v prihodnje v ljubljanski enoti razvijali strategijo digitalnih kanalov in ohranjali podporo za manjše poslovne uporabnike, medtem ko se bomo v Mariboru posvečali podpori rezidenčnim uporabnikom prek telefona in zagotavljanju tehnične podpore rezidenčnim in poslovnim uporabnikom. Glede na novo organizacijo Naročniškega oddelka v Ljubljani ni več potrebe po aktivnostih na področju klicnega centra za rezidenčne uporabnike, zato klicni center za rezidenčne uporabnike v Ljubljani ukinjamo,« pojasnjujejo v podjetju.