GOLJUFIVI PODJETNIK?
Ali slovenski podjetnik »nateguje« enega za drugim?
Po v torek objavljenem članku o sumljivem delovanju podjetja Vea Alu nam je pisalo še več oškodovanih strank.
Odpri galerijo
V torek smo objavili zgodbo o nezadovoljnih strankah podjetja Vea Alu, ki je sprožila burne odzive. Javilo se je več novih strank, ki jim podjetje naročenih in plačanih vhodnih vrat ni dostavilo niti zmontiralo.
Kot smo pisali v prispevku Naročili vrata, plačali račun, vrat pa od nikoder, je najstarejše neizpolnjeno naročilo staro več kot sedem mesecev. Iz vseh zgodb, ki so nam jih zaupali bralci, lahko izluščimo enak vzorec delovanja podjetja Vea Alu. Vsi naročniki vrata naročijo in plačajo vnaprej, saj jim podjetje zaradi tega ponudi popust. Vrednosti naročil znašajo med 1000 in 4000 evri. Takoj po prejetju denarja naročniki iz podjetja ne slišijo več glasu. Klici in elektronska pošta ostajajo neodgovorjeni, naročena vrata neizdelana in nezmontirana. Denar po preklicu naročila ni vrnjen.
Drug naročnik, ki je prav tako vnaprej plačal vhodna vrata, je bil s Šušteršičem že dogovorjen za dan montaže. Zagotovil mu je, da vsekakor pride. Na dogovorjeni dan je poslal telefonsko sporočilo, da ga je zvilo v križu in da ne bo zmogel montirati. Ker je naročnik že pripravil odprtino za vrata, je imel zaradi neizvedbe še dodatne stroške.
Ena izmed oškodovanih strank, ki se je ustrašila, da vrat ne bo nikoli dobila, nam je povedala, da je Šušteršiča iskala v pisarni in delavnici, kjer pa ga nikoli ni bilo. Neumorno ga je klicala po telefonu, vendar jo je vztrajno ignoriral.
Kot so nam zaupale nekatere stranke, so se že sprijaznile s tem, da ne bodo videle ne vrat ne vrnjenega denarja: »Ne moremo tako dolgo biti brez vrat, zato sem jih naročil drugje.«
Kot smo pisali v prispevku Naročili vrata, plačali račun, vrat pa od nikoder, je najstarejše neizpolnjeno naročilo staro več kot sedem mesecev. Iz vseh zgodb, ki so nam jih zaupali bralci, lahko izluščimo enak vzorec delovanja podjetja Vea Alu. Vsi naročniki vrata naročijo in plačajo vnaprej, saj jim podjetje zaradi tega ponudi popust. Vrednosti naročil znašajo med 1000 in 4000 evri. Takoj po prejetju denarja naročniki iz podjetja ne slišijo več glasu. Klici in elektronska pošta ostajajo neodgovorjeni, naročena vrata neizdelana in nezmontirana. Denar po preklicu naročila ni vrnjen.
Mnogotera opravičila za zamujanje
Gospa, ki je vrata naročila in plačala decembra, je direktorja podjetja Erika Šušteršiča dva meseca neuspešno klicala in mu pisala. Ko se je končno javil na telefon, se je izgovarjal na smrt v družini, ki naj bi onemogočila delo.Drug naročnik, ki je prav tako vnaprej plačal vhodna vrata, je bil s Šušteršičem že dogovorjen za dan montaže. Zagotovil mu je, da vsekakor pride. Na dogovorjeni dan je poslal telefonsko sporočilo, da ga je zvilo v križu in da ne bo zmogel montirati. Ker je naročnik že pripravil odprtino za vrata, je imel zaradi neizvedbe še dodatne stroške.
Ena izmed oškodovanih strank, ki se je ustrašila, da vrat ne bo nikoli dobila, nam je povedala, da je Šušteršiča iskala v pisarni in delavnici, kjer pa ga nikoli ni bilo. Neumorno ga je klicala po telefonu, vendar jo je vztrajno ignoriral.
Kot so nam zaupale nekatere stranke, so se že sprijaznile s tem, da ne bodo videle ne vrat ne vrnjenega denarja: »Ne moremo tako dolgo biti brez vrat, zato sem jih naročil drugje.«