BRALCI POROČEVALCI
Besna bralka Lavra je bila osem dni brez: Nimajo niti malo kmečke pameti
Napako na električnem omrežju so odpravljali osem dni.
Odpri galerijo
Bralka Lavra Irena se je razburjena obrnila na Slovenske novice, z željo, da predstavi svojo izkušnjo, ki jo je imela s podjetjem Telekom Slovenije, ki je kar osem dni odpravljal napako.
Svoje električne naprave – televizijo in internet – je neko nedeljo pred nevihto preventivno izklopila iz elektrike. Ko jih je ponovno vklopila, nič ni delovalo. Še istega dne je poklicala Telekom, kjer so jo obljubili, da bo napaka odpravljena v dveh dneh. Zavleklo se je na osem dni brez televizije in interneta. »Sistem, ki ga ima Telekom, je totalno zgrešen, saj ni več rajonskih tehnikov. Zdaj skačejo z enega na drugi konec, po vrsti prijav, čeprav je to 50 do 100 km. To pomeni, da so več na cesti kot pa na delovnem mestu in odpravljajo napake. Tako se vozijo okrog in tratijo čas. Gospodje, ki so naredili sistem, sigurno niso bili niti ure na terenu s tehniki, ker si mislijo, da so pametnejši, a nimajo niti malo kmečke pameti. Velikokrat se sprašujem, ali so na Telekomu za ljudi ali za svoje stolčke,« je zapisala razburjena Lavra.
Za pojasnilo, zakaj so tehniki toliko časa potrebovali za odpravo napak, smo se obrnili na Telekom Slovenije. »V zadnjem obdobju je bilo na območju južne Primorske zaradi obsežnih neviht in velikega števila udarov strel res povečano število prijav nedelovanja storitev, zaradi česar je uporabnica na odpravo napake čakala dlje kot običajno, za kar se ji opravičujemo. Zaradi tega lahko vloži zahtevek za povračilo sorazmernega deleža naročnine, ki naj ga naslovi na reklamacije@telekom.si. Žal zaradi velikega števila poškodb, ki so jih povzročili udari strel na različnih delih Slovenije, vseh napak ne moremo odpraviti hkrati, si pa prizadevamo, da jih odpravimo v najkrajšem mogočem času, zato v tovrstnih situacijah organiziramo delo tudi zunaj delovnega časa. Uporabniki imajo možnost, da jim modem pošljemo po pošti ali ga zamenjajo v katerem koli Telekomovem centru po Sloveniji. Kadar je potreben obisk tehnika na lokaciji uporabnika, se z vsakim uporabnikom dogovorimo za termin obiska. V tem okviru lahko tehniki v posamezni regiji uporabnike obiskujejo na različno oddaljenih lokacijah, kar pa ne vpliva na hitrost odprave napake.«
V navajajo, da je najboljša zaščita preventiva. »Zato uporabnikom priporočamo, da ob nevihtah tako iz komunikacijskega kot električnega omrežja izklopijo vse elektronske naprave. Aktivnosti, ki jih v zvezi s tem izvajamo, so uporabnikom na voljo na tej povezavi.«
Ste tudi vi opazili kaj zanimivega? Pošljite nam fotografijo ali video.
Svoje električne naprave – televizijo in internet – je neko nedeljo pred nevihto preventivno izklopila iz elektrike. Ko jih je ponovno vklopila, nič ni delovalo. Še istega dne je poklicala Telekom, kjer so jo obljubili, da bo napaka odpravljena v dveh dneh. Zavleklo se je na osem dni brez televizije in interneta. »Sistem, ki ga ima Telekom, je totalno zgrešen, saj ni več rajonskih tehnikov. Zdaj skačejo z enega na drugi konec, po vrsti prijav, čeprav je to 50 do 100 km. To pomeni, da so več na cesti kot pa na delovnem mestu in odpravljajo napake. Tako se vozijo okrog in tratijo čas. Gospodje, ki so naredili sistem, sigurno niso bili niti ure na terenu s tehniki, ker si mislijo, da so pametnejši, a nimajo niti malo kmečke pameti. Velikokrat se sprašujem, ali so na Telekomu za ljudi ali za svoje stolčke,« je zapisala razburjena Lavra.
Za pojasnilo, zakaj so tehniki toliko časa potrebovali za odpravo napak, smo se obrnili na Telekom Slovenije. »V zadnjem obdobju je bilo na območju južne Primorske zaradi obsežnih neviht in velikega števila udarov strel res povečano število prijav nedelovanja storitev, zaradi česar je uporabnica na odpravo napake čakala dlje kot običajno, za kar se ji opravičujemo. Zaradi tega lahko vloži zahtevek za povračilo sorazmernega deleža naročnine, ki naj ga naslovi na reklamacije@telekom.si. Žal zaradi velikega števila poškodb, ki so jih povzročili udari strel na različnih delih Slovenije, vseh napak ne moremo odpraviti hkrati, si pa prizadevamo, da jih odpravimo v najkrajšem mogočem času, zato v tovrstnih situacijah organiziramo delo tudi zunaj delovnega časa. Uporabniki imajo možnost, da jim modem pošljemo po pošti ali ga zamenjajo v katerem koli Telekomovem centru po Sloveniji. Kadar je potreben obisk tehnika na lokaciji uporabnika, se z vsakim uporabnikom dogovorimo za termin obiska. V tem okviru lahko tehniki v posamezni regiji uporabnike obiskujejo na različno oddaljenih lokacijah, kar pa ne vpliva na hitrost odprave napake.«
V navajajo, da je najboljša zaščita preventiva. »Zato uporabnikom priporočamo, da ob nevihtah tako iz komunikacijskega kot električnega omrežja izklopijo vse elektronske naprave. Aktivnosti, ki jih v zvezi s tem izvajamo, so uporabnikom na voljo na tej povezavi.«
Ste tudi vi opazili kaj zanimivega? Pošljite nam fotografijo ali video.