BRALEC POROČEVALEC

Bralcu na pošti odgovor: Nič ne bova rešila, zato je brez zveze

Sam bi prišel po nesrečni paket, a kaj, ko na pošti ne vedo, kje je. Na Pošti Slovenije stranke prosijo za razumevanje.
Fotografija: Fotografija je simbolična. FOTO: Giulio Fornasar, Getty Images, Istockphoto
Odpri galerijo
Fotografija je simbolična. FOTO: Giulio Fornasar, Getty Images, Istockphoto

Poročali smo že, da bralci bentijo nad počasnostjo pošte, ki je koronakrizo pričakala nepripravljena. Tako čakajo na dostavo več tednov, poštne pošiljke pa so neustrezno hranjene na snegu in dežju.
 
Preberite še: 
Pošta Slovenije se je odzvala, pojasnjuje, zakaj so paketi na mokrem
Pošta: paketi izpostavljeni snegu in dežju, pristojni pa nič

Svojo izkušnjo nam je zaupal tudi bralec Tomaž, ki je konec novembra v Portorožu oddal paket, v njem pa skiro, vreden skoraj 500 evrov. A težava je v tem, da je ima skiro napako in je rok za menjavo osem dni. 4. decembra je bila po podatkih našega bralca pošiljka še vedno v Portorožu in sprašuje se, kdo bo odgovarjal, če na pristojnem servisu ne bodo upoštevali, da so morebitne nove poškodbe nastale zaradi ležanja paketa na dežju, snegu, mrazu. 

Paket je oddal v Portorožu konec prejšnjega meseca. FOTO: bralec Tomaž
Paket je oddal v Portorožu konec prejšnjega meseca. FOTO: bralec Tomaž
Ko je klical odgovorno osebo za paketno dostavo na sedež pošte v Ljubljani, je dobil odgovor, da je njegov paket nekje v zabojniku, da čaka in da bo že prišel na vrsto. In še: »Jaz vam ne morem nič pomagati, se mi mudi na sestanek, saj tako in tako ne bova nič rešila, zato je brez zveze.«

​Bralec pravi, da bi kljub prepovedi gibanja med občinami sam šel po paket, a kaj, ko na pošti še sami ne vedo, kje ta nesrečni paket sploh je. 



Ste tudi vi opazili kaj zanimivega? Pošljite nam fotografijo ali video.​

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije