BODITE POZORNI NA REGISTRSKE OZNAKE

Bralec Igor šokiran: plačal cestnino, nato pa dobil dva tisoč evrov kazni

Oče treh šoloobveznih otrok je moral plačati kazen v osmih dneh, čeprav je bila cestnina plačana.
Fotografija: Prodajne čakalne vrste za DarsGo na Obrežju, Darsova prodajna točka. Fotografija je simbolična. FOTO: Jože Pojbič
Odpri galerijo
Prodajne čakalne vrste za DarsGo na Obrežju, Darsova prodajna točka. Fotografija je simbolična. FOTO: Jože Pojbič

V uredništvo smo prejeli spodnje obvestilo bralca Igorja:

»Sprašujem se ali se je DARS-u čisto odpeljalo? Pri reprogramiranju naprave za elektronsko cestninjenje DarsGo mi je prodajalka na bencinski črpalki vnesla napačno registrsko številko. Ker nisem pogledal, sem si s tem dejanjem kot fizična oseba prislužil 4000 evrov kazni kljub temu, da je bila vsa cestnina plačana in me naprava ni opozarjala, da bi bilo kaj narobe. Sprašujem se, zakaj me iz strani DARSA niso opozorili prvi dan vožnje po avtocesti, ampak so čakali deset dni, da sem si prislužil polno kazen? Na bencinski črpalki svoje napake ne priznavajo. Kot oče treh šoloobveznih otrok sem moral plačati kazen 2000 evrov v osmih dneh kljub temu, da je bila cestnina plačana

Za odgovore smo se obrnili na odgovorno osebo za komuniciranje z mediji Marjana Kolerja.

Zakaj bralca niste opozorili na napako že prvi dan?

»Dars obravnava prekrške v zakonsko določenih rokih. Glede na število kršitev je nemogoče, da bi bile vse obravnavane takoj po nastanku.«

Kdo določa višino kazni, so te zakonsko sprejete?

»Globe so opredeljene v zakonu o cestninjenju in jih ne določa Dars.«

Cestnino je bralec plačal, ni pa preveril, ali je registrsko oznako prodajalka pravilno vnesla. Cestnina je bila plačana, zakaj ni dobil opozorila?

»Ko uporabnik na prodajnem mestu pridobi napravo DarsGo, podpiše pristopno izjavo za uporabo sistema DarsGo, katere sestavni del je tudi registrska oznaka vozila, za katerega je bila naprava DarsGo izdana. Vedno je za pravilen vnos odgovoren uporabnik, kar potrdi s podpisom. Če ugotovi, da je registrska oznaka napačna, takoj zahteva, da se mu jo popravi.«

Na kaj moramo biti uporabniki pri nakupu elektronskega cestninjenja še posebej pozorni?

»Vsi podatki so razvidni iz pristopne izjave, katere izvod dobi tudi uporabnik. V primeru, da uporabnik ugotovi, da je podpisal pristopno izjavo z napačno registrsko oznako, lahko to še vedno uredi na DarsGo servisu (več: https://www.darsgo.si/portal/si/karta-tock). Za podrobnosti pa se uporabniki lahko 24 ur na dan in vse dni v tednu obrnejo na naš klicni center cestnine (01 518 8 350), kjer jim bodo sodelavci razložili točno, kaj in kako je treb urediti v takem primeru.«

Imate zgodbo za nas? Pišite nam prek spodnjega obrazca.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije