Bralka Janja: Želela sem prijaviti okvaro na Elektro ... Posneto sporočilo znam že na pamet, javil se ni nihče
Pisala nam je bralka Janja, ki je zelo jezna na podjetje Elektro Maribor. Takole je se je začelo njeno sporočilo: »... da čim prej sporoči na brezplačno številko 24-urnega servisa Elektra Maribor za prijavo okvar in motenj na omrežju 0802105, je napisano ... Resno? Edino resnično dejstvo v zgornjem stavku je brezplačna telefonska številka! Če jo pokličeš, poslušaš posneto sporočilo, da je na območju prišlo do motenj v oskrbi (kar že veš), da popravljajo (kar predvidevaš) in prosijo za razumevanje (?). Informacije o izpadih objavljajo na spletu, če ni elektrike, ni spleta. Udobno. Če želiš prijaviti vidno okvaro, pokliči kasneje. Še bolj udobno. Klicala sem nekajkrat, okrog osme ure zvečer, znala sem sporočilo na pamet, oglasil pa se še vedno ni nihče.«
Bralka je podjetju želela sporočiti lokacijo nagnjenega droga, ker se ji je zdela situacija resna in je želela preprečiti, da bi se zgodilo kaj kritičnega.
Kaj storiti?
»Na srečo je eden od sosedov drog začasno postavil nazaj in privezal. Do naslednje nevihte, ko bomo spet lahko slišali posneto sporočilo, obvestiti pa ne bo mogoče nikogar,« je svojo pritožbo zaključila bralka.
Brez električne energije več tisoč odjemalcev
Elektrodistribucijska podjetja po državi pospešeno odpravljajo škodo, nastalo v nedavnih neurjih. Na območju Elektra Ljubljana je brez električne energije še 1977 odjemalcev, na območju Elektra Maribor 900, na območju Elektra Celje pa 119. Ekipe Elektra Gorenjska in Elektra Primorska so medtem elektriko že zagotovile vsem uporabnikom.
Ni prva pritožba čez Elektro Maribor
Že v torek smo poročali o pismu bralca Janeza, ki se je prav tako jezil čez podjetje Elektro Maribor. Pisal nam je, ko je bil že peti dan brez elektrike, zaposleni na omenjenem podjetju pa so se ob njegovi prijavi okvare posmehovali in bili nesramni. Več o tem preberite v prispevku Ogorčeni bralec Janez: Niti enega električarja še ni bilo blizu, mi pa že 5 dni brez elektrike.