Bralka opozarja: Pazite se tega sporočila o računu NLB, to je prevara
Na nas se je obrnila bralka Tea, ki želi opozoriti na prevaro z elektronsko pošto. Kot nam je sporočila, je dobila že več elektronskih sporočil, da so v njeni banki NLB »izboljšali varnostne ukrepe za elektronske transakcije in dodali nove predpise o varnosti plačil. Od vas zahtevamo obvezno potrditev,« je napisano v sporočilu. »Sledite spodnjim korakom, da znova omogočite svoje spletne funkcije.« V naslednjih korakih potem pošiljatelj zahteva osebne podatke in podatke z bančne kartice.
Bralka opozarja vse, da gre za prevaro. Tako so sporočili tudi z NLB, kjer v zadnjem času beležijo povečano število lažnih sporočil prek elektronske pošte. »V sporočilih se pošiljatelj izdaja kot pošiljatelj banke ali druge zunanje institucije in prejemnike sporočil vodi na lažno spletno stran (npr. skrivajo se za pretvezo, da je kreditna kartica blokirana ali gre za izboljšanje varnostnih ukrepov),« navajajo v NLB. Povečano pa je tudi število sporočil v povezavi s sistemom Flik.
Pomembno! Vse take in podobne poskuse takoj blokirajte in izbrišite, ne klikajte na povezave in ne posredujte svojih osebnih podatkov. Banke ali hranilnice od vas nikoli ne bodo zahtevale, da vnašate svoje osebne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, poslane prek elektronskih ali SMS-sporočil. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro.
Če imate tudi vi za nas zanimivo zgodbo, izpolnite spodnji obrazec.