BRALKA POROČEVALKA
Bralka v šoku: Na dom so ji poslali policijo
Izkazalo se je, da bo morala na sodišče. Vse to zaradi male nepozornosti na bencinskem servisu.
Odpri galerijo
V uredništvu smo prejeli elektronsko pošto bralke Anite, ki jo je nič hudega slutečo lepega dne na domu obiskala policija. Ker v življenju še ni imela opravka z možmi v modrem, je bila seveda zelo presenečena. Še bolj pa, ko so ji policisti razložili, zakaj so sploh tam.
Pred mesecem dni se je potepala po Obali, kjer je obiskala tudi enega izmed bencinskih servisov OMV, tam natočila gorivo in kupila sladoledno lučko. Ko je natočila gorivo, je odšla v notranjost črpalke, tam povedala številko, vzela lučko in prodajalcu izročila bankovec. Ni bila pozorna, koliko ji je prodajalec vrnil, in se odpravila proti domu, v dobri veri, da je vse poravnano. Toda čez približno mesec dni so jo obiskali policisti zaradi obravnave pobega z bencinskega servisa. Kot kaže, je prodajalec preslišal, ko je povedala številko točilne naprave, in ji je zaračunal samo sladoledno lučko. Ona pa zaradi nepazljivosti tega ni opazila. Dejansko torej ni plačala goriva, pa čeprav ga je hotela.
Pri OMV smo preverili, zakaj so nad bralko poslali policijo, če pa je bilo očitno, da ni želela pobegniti. Odgovorili so nam, da imajo posamezni servisi, ki so v upravljanju partnerjev upravljavcev, pristojnost, da sami presojajo in odločajo, kako ravnati v primeru neplačil za prodano blago strankam servisa. Pojasnili so, kakšen je postopek, ko stranka stopi v notranjost bencinskega servisa in iz različnih razlogov ne opravi plačila (nelektorirano): »Sprva se poskusi kontaktirati stranko. V kolikor je bil nakup opravljen s kartico zvestobe OMV SMILE & DRIVE, stranko najprej kontaktiramo s pomočjo podatkov, ki jih je zaupal pri vpisu v klub, in ga vljudno pozovemo k plačilu. V primeru, da partner upravljavec nima dotičnih podatkov, pa se lahko odloči za sprožitev postopka pri ustreznih organih. Glede na pretekle izkušnje se tudi v teh primerih odzove policija in dejanje tretira kot pobeg. To pomeni, da mora odgovorna oseba bencinskega servisa pri pristojni policijski postaji prijaviti sum pobega. Pri tem policija pozove odgovorno osebo bencinskega servisa k predaji ustreznih dokazil in nato stopi v stik s stranko.«
Kot vse kaže, gre le za nesporazum med stranko in prodajalcem, ki pa je imel kar hude posledice. Anita nam je potožila, da je bila po obisku policije res v šoku, saj so ji povedali, da bo morala zaradi omenjenega dogodka celo na sodišče.
Nauk zgodbe? Vedno preverite znesek vrnjenega denarja.
Če se je tudi vam zgodil podoben neljub dogodek ali imate zgodbo, ki bi jo radi razkrili bralcem, nam pišite.
Pred mesecem dni se je potepala po Obali, kjer je obiskala tudi enega izmed bencinskih servisov OMV, tam natočila gorivo in kupila sladoledno lučko. Ko je natočila gorivo, je odšla v notranjost črpalke, tam povedala številko, vzela lučko in prodajalcu izročila bankovec. Ni bila pozorna, koliko ji je prodajalec vrnil, in se odpravila proti domu, v dobri veri, da je vse poravnano. Toda čez približno mesec dni so jo obiskali policisti zaradi obravnave pobega z bencinskega servisa. Kot kaže, je prodajalec preslišal, ko je povedala številko točilne naprave, in ji je zaračunal samo sladoledno lučko. Ona pa zaradi nepazljivosti tega ni opazila. Dejansko torej ni plačala goriva, pa čeprav ga je hotela.
Pri OMV smo preverili, zakaj so nad bralko poslali policijo, če pa je bilo očitno, da ni želela pobegniti. Odgovorili so nam, da imajo posamezni servisi, ki so v upravljanju partnerjev upravljavcev, pristojnost, da sami presojajo in odločajo, kako ravnati v primeru neplačil za prodano blago strankam servisa. Pojasnili so, kakšen je postopek, ko stranka stopi v notranjost bencinskega servisa in iz različnih razlogov ne opravi plačila (nelektorirano): »Sprva se poskusi kontaktirati stranko. V kolikor je bil nakup opravljen s kartico zvestobe OMV SMILE & DRIVE, stranko najprej kontaktiramo s pomočjo podatkov, ki jih je zaupal pri vpisu v klub, in ga vljudno pozovemo k plačilu. V primeru, da partner upravljavec nima dotičnih podatkov, pa se lahko odloči za sprožitev postopka pri ustreznih organih. Glede na pretekle izkušnje se tudi v teh primerih odzove policija in dejanje tretira kot pobeg. To pomeni, da mora odgovorna oseba bencinskega servisa pri pristojni policijski postaji prijaviti sum pobega. Pri tem policija pozove odgovorno osebo bencinskega servisa k predaji ustreznih dokazil in nato stopi v stik s stranko.«
Kot vse kaže, gre le za nesporazum med stranko in prodajalcem, ki pa je imel kar hude posledice. Anita nam je potožila, da je bila po obisku policije res v šoku, saj so ji povedali, da bo morala zaradi omenjenega dogodka celo na sodišče.
Nauk zgodbe? Vedno preverite znesek vrnjenega denarja.
Če se je tudi vam zgodil podoben neljub dogodek ali imate zgodbo, ki bi jo radi razkrili bralcem, nam pišite.