Darko kupil kozarec z ribami, po odprtju je sledil šok (FOTO)

Ko potrošnik kupi tako specialiteto, verjetno ne pričakuje, da bo v kozarcu samo olje. 
Fotografija: Ko je odprl kozarec, je sledil šok. FOTO: bralec Darko
Odpri galerijo
Ko je odprl kozarec, je sledil šok. FOTO: bralec Darko

Ste že tudi vi kdaj imeli občutek, da ste kupili mačka v žaklju? No, našemu bralcu Darku se je to zgodilo z inčuni. Delikatesna specialiteta, ki se običajno ponaša s precej visoko ceno, je ena izmed njegovih slanih razvad, ki si jo privošči le ob posebnih priložnostih. A ob zadnjem nakupu vloženih inčunov v Sparu je bil dobesedno zgrožen.

Ko je kupil inčune, je bil prepričan, da je kozarec poln, a se je zmotil. Bil je poln, ampak ne inčunov, temveč olja, v katerem so ti plavali. »Besen sem. Počutim se zavedenega. Se vam zdi prav, da so tako napolnili kozarec? Videti je, kot da so jih namerno potisnili ob kozarec, da bi bilo videti, kako je poln,« se je zgražal Darko in nas prosil, da zadevo preverimo pri pristojnih institucijah.

Inčuni, ki si jih je privoščil bralec Darko. FOTO: bralec Darko
Inčuni, ki si jih je privoščil bralec Darko. FOTO: bralec Darko

​Preverite, kaj piše na deklaraciji


Pri upravi za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin pravijo, da s fotografij, ki nam ji je poslal bralec, ni razvidna oznaka izdelka in da mora najprej potrošnik ugotoviti, ali je neto količina izdelka skladna z oznako. Ob tem navajajo Uredbo 1169/2011 o zagotavljanju informacij o živilih potrošnikom, ki v Prilogi IX v točki 5 navaja: »Kadar se trdno živilo nahaja v tekočem mediju, mora oznaka živila vsebovati tudi navedbo odcejene neto količine oziroma neto količino trdnega živila, ki se označi kot neto plod.« Ob tem so še pojasnili, da iz tega podatka na oznaki potrošnik razbere količino inčunov (neto plod) v izdelku.
Preberite še osebno izpoved bralca, ki meni, da v Sloveniji zanj ni prostora.

In kaj lahko potrošnik naredi, ko izdelki ne dosegajo teže, ki je navedena na izdelku?
 
Pri upravi za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin pravijo, da ima potrošnik več možnosti. In sicer:
  • vrne blago na mesto nakupa in zahteva povračilo kupnine, zamenjavo izdelka ...;
  • se z reklamacijo izdelka obrne neposredno na nosilca živilske dejavnosti, navedenega na oznaki izdelka (posreduje fotografije izdelka, kjer sta jasno vidna rok uporabnosti ter razlog reklamacije);
  • se s prijavo obrne na Zvezo potrošnikov Slovenije;
  • vsako morebitno neskladnost ali sum lahko prijavi inšpekciji za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin pri upravi za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.(gp.uvhvvr@gov.si).
 

​Se je tudi vam pripetilo kaj podobnega? Pošljite nam svojo zgodbo prek spodnjega obrazca. 



 
 

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije