BRALEC POROČEVALEC
Dopust na bone slovenske družine postal nočna mora
V Termah Čatež pravijo, da so bili primorani odpreti vse apartmaje, tudi neprenovljene, zaradi velikega povpraševanja.
Odpri galerijo
»Booking in realnost v tem trenutku nista niti v sorodu. Niso vse hiške v takšnem stanju, ampak z nekaj nesreče in več pohlepa lahko dobite za štiri nočitve in kopanje tudi za samo slabih 800 evrov,« je bralec sarkastično zapisal ob fotografijah nastanitvene hišice v Termah Čatež, na katerih so vidni na pol podrta ograja, umazane brisače, razpadajoče in obrabljeno pohištvo, nepokošena trava, umazanija, plesniv pod, umazane stene ... Skratka prizori, kakršnih gost nikakor ne pričakuje.
Bralec (ime hranimo v uredništvu) je povedal, da so rezervirali povsem drugačen apartma kot so ga dobili. V ponudbi je navedenega veliko več kot so dobili, zato nameravajo zbijati ceno.
»V Termah Čatež se zavedamo, da je manjše število apartmajev dotrajanih in potrebnih obnove. Vsako leto del prihodkov namenimo za investicije v novosti oz. obnovo. Tako smo prenovo načrtovali v letošnjem predpočitniškem obdobju, a nam je načrte prekrižala pandemija Covida, ko so bile vse kapacitete v Termah Čatež v celoti zaprte.
Plani za odpravo pomanjkljivosti, vezanih na dotrajanost nekaterih apartmajev, se že intenzivno pripravljajo, da bo izvedba prenove, ki bo pripomogla k dvigu kvalitete namestitve, čimprej realizirana.
Že od začetka uvedbe turističnih bonov beležimo veliko povpraševanja in tudi številne rezervacije. Veliko zanimanje je tako za ne-hotelske namestitve Term Čatež – t.i. Terme Village, kjer gosti rezervirajo apartmajske in mobilne hiške, se odločijo za klasično kampiranje ali za doživljajsko namestitev v plavajočih hiškah Gusarskega zaliva. Zaradi izjemnega povpraševanja po namestitvah v apartmajih, kjer družina lahko preživi počitnice v lastnih hiškah, smo bili primorani odpreti vse tipe apartmajev, tako tudi te, ki so precej dotrajani in so bili letos med prvimi predvideni za prenovo.
Na recepciji so bili tudi zadnji dan svojega bivanja, ko so pokazali receptorki, kaj so rezervirali in kaj so dobili, ter hoteli, da jim temu primerno znižajo ceno. Po besedah bralca je receptorka po pogovoru z nadrejenim prišla nazaj s ponudbo, da jim lahko ceno s 170 evrov na noč spustijo na 100 evrov brez DDV in brez takse. Ker so imeli vsega skupaj že vrh glave in so komaj čakali, da gredo domov, so ponujeno sprejeli.
Bralec (ime hranimo v uredništvu) je povedal, da so rezervirali povsem drugačen apartma kot so ga dobili. V ponudbi je navedenega veliko več kot so dobili, zato nameravajo zbijati ceno.
Terme: Obnovo prestavil virus
V Termah Čatež so objavili naslednje pojasnilo, ki ga objavljamo v celoti (nelektorirano):
»V Termah Čatež se zavedamo, da je manjše število apartmajev dotrajanih in potrebnih obnove. Vsako leto del prihodkov namenimo za investicije v novosti oz. obnovo. Tako smo prenovo načrtovali v letošnjem predpočitniškem obdobju, a nam je načrte prekrižala pandemija Covida, ko so bile vse kapacitete v Termah Čatež v celoti zaprte.
Plani za odpravo pomanjkljivosti, vezanih na dotrajanost nekaterih apartmajev, se že intenzivno pripravljajo, da bo izvedba prenove, ki bo pripomogla k dvigu kvalitete namestitve, čimprej realizirana.
Že od začetka uvedbe turističnih bonov beležimo veliko povpraševanja in tudi številne rezervacije. Veliko zanimanje je tako za ne-hotelske namestitve Term Čatež – t.i. Terme Village, kjer gosti rezervirajo apartmajske in mobilne hiške, se odločijo za klasično kampiranje ali za doživljajsko namestitev v plavajočih hiškah Gusarskega zaliva. Zaradi izjemnega povpraševanja po namestitvah v apartmajih, kjer družina lahko preživi počitnice v lastnih hiškah, smo bili primorani odpreti vse tipe apartmajev, tako tudi te, ki so precej dotrajani in so bili letos med prvimi predvideni za prenovo.
Vsako pritožbo ali pohvalo v Termah Čatež vedno pregledamo in poskušamo, v kolikor je to le mogoče, takoj oz. čimprej uveljaviti spremembe, ki bi pripomogle k dvigu ravni kakovosti naših storitev ter posledično tudi k večjemu zadovoljstvu naših gostov. Pritožbe običajno rešujemo individualno in v času bivanja gosta, saj tako lahko dosežemo hitro reakcijo in njegovo zadovoljstvo. V tem primeru nam je žal, da se niste obrnili direktno na nas, da že v času bivanja najdemo ustrezno rešitev, ki bi zadovoljila vaše počitniške želje in pričakovanja.«
Pisali in pojasnjevali na recepciji
Vendar pa bralec trdi, da so Termam že prvi dan bivanja pisali e-sporočilo, na katero še do danes niso dobili odgovora. Zatrjuje, da ni res, da se niso osebno obrnili nanje. Drugi dan so na recepciji opozorili na vse, kar je narobe z apartmajem. Odgovora niso prejeli, so pa dobili sveže brisače, ker so bile prejšnje umazane in smrdeče, in mizo s tremi stoli za teraso. Prišli so tudi menjat žarnico, ki ni gorela v enih od sob.
Na recepciji so bili tudi zadnji dan svojega bivanja, ko so pokazali receptorki, kaj so rezervirali in kaj so dobili, ter hoteli, da jim temu primerno znižajo ceno. Po besedah bralca je receptorka po pogovoru z nadrejenim prišla nazaj s ponudbo, da jim lahko ceno s 170 evrov na noč spustijo na 100 evrov brez DDV in brez takse. Ker so imeli vsega skupaj že vrh glave in so komaj čakali, da gredo domov, so ponujeno sprejeli.