Bralka Alenka: Dostavljavec na paket pljunil in ga brcnil čez ograjo
Bralka Alenka nas je obvestila, da ji je prejšnjo sredo, 19. oktobra, na lokaciji Spodnje Škofije po njenih besedah uslužbenec podjetja DHL okoli 11. ure dostavil paket. Ta je bil popljuvan, in ko je pregledala posnetke varnostne kamere, je videla, kako je mladenič na paket pljunil in ga brcnil čez ograjo. A izkazalo se je, da paket ni prinesel dostavljavec DHL, temveč GLS.
»Z mladeničem nisem imela priložnosti govoriti, res bi mu očitala lekcijo, saj nima niti enega odstotka potrpežljivosti. Sem gospa v letih, in ne morem isti trenutek skočiti iz postelje in priteči na vrata. Mladenič ni niti poklical, da bi me pred prihodom opozoril, da prihaja. Sosedi sem pojasnila zadevo in povedala mi je, da je ona prav tako dobila poškodovan paket. Mislim, da se mora takšno vedenje nujno prenehati. Sumimo, da je bil uslužbenec pod vplivom alkohola, kajti takšno vedenje je neznosno,« je zapisala.
Podjetje DHL smo prosili za pojasnilo opisane zadeve in povprašali, kako pogoste so pritožbe ter kako ukrepajo, če pride do prijave. Dejali so nam, da za incidentom ne stoji njihovo podjetje, torej v tem primeru ni šlo za DHL paket, zato so presenečeni, da takšne kritike letijo nanje.
»Kot podjetje, ki zelo veliko vlaga v svoje zaposlene in ima oblikovan celo program izobraževanja, preko katerega gre čisto vsak zaposleni, vključno seveda z našimi kurirji, redno pa prejemamo tudi nagrade za najboljše delovno mesto in najboljšega delodajalca, so takšne obtožbe še zlasti boleče,« so nam dejali v DHL, ki so v veliki večini specializirani za ekspresno mednarodno pošiljanje.
V tem primeru, ki ga omenja bralka, je šlo za pošiljatelja spletno trgovino, ki pošilja z GLS. Podjetje Mitmedia d.o.o., ki je lastnik spletne strani Vitalmedia.si, od koder je bil paket poslan, so bili o neprimerno izročeni pošiljki obveščeni. »Naše podjetje pogodbeno sodeluje z dostavno službo GLS, ki je bila o omenjenem incidentu nemudoma obveščena. S podjetjem DHL ne pošiljamo paketov končnim kupcem oz. našim strankam. Zahvaljujemo se vam, da ste nas o zadevi obvestili, ker je tako ravnanje dostavljavcev nedopustno!,« so sporočili s spletne trgovine podjetju DHL, ki ga je bralka obtožila slabega ravnanja s paketom. A pri tem se je zmotila, saj je paket dostavil GLS.
Imate tudi vi zgodbo za nas? Pišite nam prek spodnjega obrazca.