BRALCI POROČEVALCI
FOTO: Slovenci za dopust odšteli dva tisočaka in spali na polulanih vzglavnikih
Razočarana je nad hotelom ter odnosom osebja, pohvalila pa je animatorke iz slovenske agencije, ki so jim poskušale pomagati.
Odpri galerijo
»V hotelu all inclusiv smo nastopili 5.8, 2+2 članska družina. Odšteli smo skoraj 2000 eurov, bivali smo na uriniranih vzmetnicah in vzglavnikih. Osebje nas je selilo dva dni v različne sobe, ki so bile vse iste, slovenska agencija pa nam je kot opravičilo ponudila sedem žganih pijač all inclusive,« je svojo izkušnjo v hotelu Donat v Zadru opisala bralka Sabina.
Dodala je, da je po prihodu domov klicala direktorja hotela, ta pa ji je potrdil, da kamer nimajo: »Bil je zelo aroganten, zato sva se sporekla, saj je v sob oto obljubil da se v nedeljo vidiva in najdemo skupno resitev. Iz tega ni bilo nič, saj me je v ponedeljek pred odhodom na recepciji čakala vizitka naj ga pokličem, ker je na sestanku. Osebje je trdilo da ga ni zarad bolezni, nam pa je v torek dejal, da je bil tam v nedeljo in se je zlagal... Tako da škodo, ki jo imamo, krijemo sami saj niso ukrepali kot bi morali...«
»Že ko sem zaprosila, da pokličejo policijo, so potrebovali uro in pol, čes ko bom na vrsti in se obnašali ves čas zelo neprimerno in nepomembno na recepciji...,« je še razočarana povedala Sabina.
Pohvalila pa je animatorke iz slovenske agencije, saj so bile edine, ki so reševale težave in se trudile, da bi nekaj spremenile, čeprav so bile nemočne.
Iz agencije Relax so nam sporočili, da glede opisanega niso prejeli nobenega reklamacijskega zahtevka: »Ugotovili smo, da za ta termin do današnjega dne (19.8.2019) nismo dobili nobene pismene pritožbe. V kolikor pa neimenovana gospa ni bila zadovoljna na sami destinaciji, pa se mora obvezno s pisno reklamacijo obrniti na sedež družbe RELAX TURIZEM d.d., kjer bomo reklamcijo v zakonitem roku rešili.«
Pojasnili so, da je v hotelu Donat 3* v tem terminu bivalo več kot 250 gostov (organizator Relax turizem, d. d.), in dodali, da je ta hotel že vrsto let eden najbolj obiskanih v času poletnih počitnic.
Jože Režonja iz Relaxa nam je povedal, da v sezoni 2019 skoraj nimajo pritožb. »Če pride do morebitnih problemov, vse rešijo naši predstavniki na kraju samem, v sodelovanju s hotelom. Zelo nam je žal, da gospa ob povratku z dopusta ni poslala pisne reklamacije in nas seznanila z morebitnimi težavami, ki jih je imela na dopustu. Neimenovana gospa ima še vedno to možnost!«
Ukraden in vrnjen telefon
V nadaljevanju pa: »Nakar so mi v restavraciji v hotelu ukradli telefon z vsemi dokazi. Telefon je našel šef in ga dal na vhod restavracije na mizo za izgubljene stvari, do katerega ima dostop 800 ljudi. Ta zgodba mi je postala sumljiva, saj kaj takšnega še nisem slišala namesto da bi dal na recepcijo in zaščitil predmet, ga je dal na razpolago vsem. Največji šok pa sem doživela na dan odhoda, 12. 8, ko smo ugotovili, da so nam porisali s predmetom celo stran avtomobila Audi A4, ki je bil parkiran direkt pred vhodom... «
Dodala je, da je po prihodu domov klicala direktorja hotela, ta pa ji je potrdil, da kamer nimajo: »Bil je zelo aroganten, zato sva se sporekla, saj je v sob oto obljubil da se v nedeljo vidiva in najdemo skupno resitev. Iz tega ni bilo nič, saj me je v ponedeljek pred odhodom na recepciji čakala vizitka naj ga pokličem, ker je na sestanku. Osebje je trdilo da ga ni zarad bolezni, nam pa je v torek dejal, da je bil tam v nedeljo in se je zlagal... Tako da škodo, ki jo imamo, krijemo sami saj niso ukrepali kot bi morali...«
Policijo jim je bilo težko poklicati
»Že ko sem zaprosila, da pokličejo policijo, so potrebovali uro in pol, čes ko bom na vrsti in se obnašali ves čas zelo neprimerno in nepomembno na recepciji...,« je še razočarana povedala Sabina.Pohvalila pa je animatorke iz slovenske agencije, saj so bile edine, ki so reševale težave in se trudile, da bi nekaj spremenile, čeprav so bile nemočne.
Relax pravi, da še vedno lahko pošlje reklamacijski zahtevek
Iz agencije Relax so nam sporočili, da glede opisanega niso prejeli nobenega reklamacijskega zahtevka: »Ugotovili smo, da za ta termin do današnjega dne (19.8.2019) nismo dobili nobene pismene pritožbe. V kolikor pa neimenovana gospa ni bila zadovoljna na sami destinaciji, pa se mora obvezno s pisno reklamacijo obrniti na sedež družbe RELAX TURIZEM d.d., kjer bomo reklamcijo v zakonitem roku rešili.«Pojasnili so, da je v hotelu Donat 3* v tem terminu bivalo več kot 250 gostov (organizator Relax turizem, d. d.), in dodali, da je ta hotel že vrsto let eden najbolj obiskanih v času poletnih počitnic.
Jože Režonja iz Relaxa nam je povedal, da v sezoni 2019 skoraj nimajo pritožb. »Če pride do morebitnih problemov, vse rešijo naši predstavniki na kraju samem, v sodelovanju s hotelom. Zelo nam je žal, da gospa ob povratku z dopusta ni poslala pisne reklamacije in nas seznanila z morebitnimi težavami, ki jih je imela na dopustu. Neimenovana gospa ima še vedno to možnost!«