Podoba z našega lepega novega letališča: Razpadajoči stoli, nekakovostna oprema
Vsa Slovenija je bila ponosna, ko je zastareli terminal na letališču Jožeta Pučnika Ljubljana, ljudsko znanega kot Brnik, sredi leta 2021 zaprl vrata, obiskovalci pa so za prijave na polet, policijsko in carinsko kontrolo ter nakupovanje v djuti frijih začeli uporabljati bližnjo novo, sodobno zgradbo.
Na ljubljanskem letališču, ki ga je leta 2014 kupil nemški Fraport, so se pohvalili, da »s sodobno infrastrukturo, ki se razprostira na 10.000 m2, Fraport Slovenija uporabnikom ponuja višjo kakovost in večjo pestrost storitev ter boljše delovno okolje, ljubljansko letališče pa uvršča med moderna evropska letališča«.
Potrgani stoli, obrabljen material
Kot nam je zaupal bralec Darko, je komaj dve leti in pol od odprtja novega terminala stanje nekaterih delov opreme bolj podobno kosom na železniški postaji v Kalkuti kot pa na sodobnem evropskem letališču. Čeprav je primerjava morda pretirana, se poraja vprašanje, zakaj je Fraport kupil več kot očitno nekakovostno opremo.
V dokaz nam je bralec poslal fotografijo sedežev v čakalnici v osrednjem prostoru, namenjenem prijavam za polet. Poleg tega, da je sedišč za tako veliko zgradbo premalo (v neposredni bližini prijavnih okenc je našel samo štiri sedišča), je bil material, s katerimi so sedišča oblazinjena, že popolnoma obrabljen in potrgan, opisuje Darko.
Kaj si ob takem pogledu mislijo tuji poslovneži in turisti, ki jih privabljamo z lepotami naše domovine, si lahko samo mislimo.