Prizor s slovenskega vlaka, ob katerem se ti obrne želodec (FOTO)
Kdo je krivec za takšno stanje? Kaj to pomeni za naše zdravje? Vprašanja smo poslali na Slovenske železnice
Odpri galerijo
Takšno je očitno stanje stranišč na nekaterih vlakih, ki vozijo v okviru Slovenskih železnic (SŽ). »To so prizori iz gomulke, proga Ljubljana–Jesenice,« nam je sporočil anonimni bralec na uredništvo in zraven dodal slikovni dokaz, ob katerem se ti milo rečeno obrne želodec.
Kdo je krivec za takšno stanje? Kaj to pomeni za naše zdravje? Vprašanja smo poslali na Slovenske železnice, odgovor pa objavljamo spodaj (nelektorirano):
»Žal se na Slovenskih železnicah v Potniškem prometu soočamo s pomanjkanjem voznih sredstev/garnitur. V prometu so vsak dan vsi razpoložljivi vlaki tudi elektromotorni vlaki serije 311 - Gomulke, ki so stare že skoraj 50 let in kljub rednemu vzdrževanju precej dotrajane. To potrjuje tudi fotografija WC-ja. Treba je vedeti, da v skladu z Zakonom o železniškem prometu v sklopu obvezne gospodarske javne službe (OGJS) prevoza potnikov v notranjem in čezmejnem regijskem železniškem prometu, vsak delovni dan na vseh relacijah, vozi več kot 500 potniških vlakov. Relacija med Ljubljano in Jesenicami pa je med najbolj frekventnimi. Ko vlak pripelje na končno postajo posamezne relacije pristojni delavci očistijo notranjost vlaka - tudi WC. Žal ob pomanjkanju vlakov/garnitur vedno ni mogoče, da bi delavci, ki opravljajo čiščenje, le-to izvedli zelo celovito in do vseh potankosti. Vlak mora namreč nadaljevati pot naprej na določeno postajo. Bodo pa v tem tednu pristojni delavci opravili izredno čiščenje notranjosti obeh Gomulk.«
Teja Šavor, ki je pri SŽ pristojna za odnose z mediji, je še dodala, da že nestrpno čakajo na nove vlake: »Do konca leta 2022 bo 52 novih vlakov zapeljalo po slovenski železniški mreži. Deset jih bo že letos zapeljalo po slovenskih tirih (prvi spomladi), v letu 2021 še 18 novih vlakov, v letu 2022 pa še 24; skupaj torej 52 novih sodobnih potniških vlakov švicarskega podjetja Stadler. S prihodom novih vlakov bodo 'upokojene' gomulke.«
Poznate kakšno podobno zgodbo? Sporočite nam jo.
Kdo je krivec za takšno stanje? Kaj to pomeni za naše zdravje? Vprašanja smo poslali na Slovenske železnice, odgovor pa objavljamo spodaj (nelektorirano):
»Žal se na Slovenskih železnicah v Potniškem prometu soočamo s pomanjkanjem voznih sredstev/garnitur. V prometu so vsak dan vsi razpoložljivi vlaki tudi elektromotorni vlaki serije 311 - Gomulke, ki so stare že skoraj 50 let in kljub rednemu vzdrževanju precej dotrajane. To potrjuje tudi fotografija WC-ja. Treba je vedeti, da v skladu z Zakonom o železniškem prometu v sklopu obvezne gospodarske javne službe (OGJS) prevoza potnikov v notranjem in čezmejnem regijskem železniškem prometu, vsak delovni dan na vseh relacijah, vozi več kot 500 potniških vlakov. Relacija med Ljubljano in Jesenicami pa je med najbolj frekventnimi. Ko vlak pripelje na končno postajo posamezne relacije pristojni delavci očistijo notranjost vlaka - tudi WC. Žal ob pomanjkanju vlakov/garnitur vedno ni mogoče, da bi delavci, ki opravljajo čiščenje, le-to izvedli zelo celovito in do vseh potankosti. Vlak mora namreč nadaljevati pot naprej na določeno postajo. Bodo pa v tem tednu pristojni delavci opravili izredno čiščenje notranjosti obeh Gomulk.«
Teja Šavor, ki je pri SŽ pristojna za odnose z mediji, je še dodala, da že nestrpno čakajo na nove vlake: »Do konca leta 2022 bo 52 novih vlakov zapeljalo po slovenski železniški mreži. Deset jih bo že letos zapeljalo po slovenskih tirih (prvi spomladi), v letu 2021 še 18 novih vlakov, v letu 2022 pa še 24; skupaj torej 52 novih sodobnih potniških vlakov švicarskega podjetja Stadler. S prihodom novih vlakov bodo 'upokojene' gomulke.«
Poznate kakšno podobno zgodbo? Sporočite nam jo.