Razočarana bralka: Zamolčali so mi dodatne stroške televizijskega paketa
Na naše uredništvo se je obrnila užaljena bralka Irena, ki ima težave z enim izmed ponudnikov telekomunikacijskih storitev. Pri izbiri televizijskega paketa je po telefonu poklicala operaterja in mu povedala, kateri paket satelitske televizije si želi. Cena jo je pritegnila, zato se je hitro odločila za nakup. Po nekaj dneh se je na vratih pojavil serviser, ki ji je prišel priklopit satelitsko televizijo. Kar pa ji je povedal, jo je spravilo v slabo voljo. Šele od njega je namreč izvedela za dodatne stroške paketa, če želi na satelit priklopiti dva televizijska sprejemnika.
Bralki se ne zdi pošteno, da ji v klicnem centru med izbiro paketa niso omenili dodatnega vsakomesečnega stroška. Znesek, ki ga bo morala plačevati eno leto, je zaradi zamolčanega 'drobnega tiska' višji od oglaševanega za skoraj tretjino. »Največja težava ni strošek, ampak odnos. Sama sem vedno poštena in to pričakujem tudi od drugih. Mislim, da je to namerno zavajanje kupcev.«
Če imate tudi vi težave, nam jih sporočite prek spodnjega obrazca.