Bralka šokirana: hrano raje vržejo v koš, kot da bi jo dali lačnim (FOTO)
»Spoštovani,
iz ogorčenja nad sistemom poslovanja ene od poslovalnic, ki spada v verigo ponudnika s hitro prehrano (ime znano uredništvu), se obračam na vas, saj menim, da je tako ravnanje nedopustno. Če izvzamem ostale člene dopisa, ki so lahko kaprica posamezne vodje, je za moje pojme nedopustno dejstvo, da si hrano, ki ostane konec dneva, ne smejo vzeti zaposleni ali jo ponuditi ljudem ki jo morda potrebujejo, ampak jo morajo zmetati v smeti,« nam je sporočila bralka.
Obrnili smo se na ponudnika hitre prehrane, od koder so nam potrdili, da če ob zaprtju restavracije slučajno ostane kakšen izdelek, »zaposleni zaradi kratkega sekundarnega roka teh izdelkov ne morejo več konzumirati. Če niso primerni za naše goste, prav tako niso več primerni za naše zaposlene.«
Izpostavljajo, da veliko pozornosti posvečajo gospodarnemu ravnanju s hrano in odpadki, in so tudi eno prvih podjetij v Sloveniji, ki je skrb za okolje konkretno dokazalo (med drugim tudi) z uvedbo recikliranja: »Tako kot skrbimo za odpadno embalažo skrbimo tudi za biološke odpadke, ki jih pazljivo zbiramo, sortiramo in pripravimo za njihovo reciklažo.«
S skrbno organizacijo in nadzorom priprave hrane za vsakega gosta posebej poskrbijo, da je ostankov čim manj, oziroma jih praktično ni, pravijo, odpadno hrano, ki nastane v procesu, pa da predstavljajo večinoma le ostanki hrane, ki je ne morejo več uporabiti, oziroma ima le ta zelo kratek rok uporabe in posledično ni primerna za donacije: »Ob zaprtju restavracije, tako ostanejo le posamezne surovine s kratkim sekundarnim rokom uporabe, končnih izdelkov pa praktično ni.«
Dodali so še, da vsi njihovi zaposleni v restavraciji skladno z zakonodajo in pravili podjetja prejmejo najvišje izplačilo malice, v času dela pa si za malico lahko kupijo tudi hrano v restavraciji z dodatnim popustom.