DARS

Želel kupiti e-vinjeto in ugotovil, da mu jo je pomotoma že neznanec

Pri Darsu odgovarjajo, da sistem v takšnih primerih dovoljuje nakup še ene vinjete.
Fotografija: Cestninski nadzor DARS FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Odpri galerijo
Cestninski nadzor DARS FOTO: Jože Suhadolnik/Delo

Z današnjim dnem so na slovenskih avtocestah v veljavo stopile e-vinjete. Pri Darsu zadnji dan pred začetkom veljavnosti niso ugotovili večjih težav s prodajo, danes pa so že začeli nadzor nad uporabo vinjet prek nadzornih kamer.

image_alt
Kakšne so kazni in kako bo Dars preverjal, ali imate e-vinjeto?

Je pa danes po spletnih omrežjih zakrožila zanimiva izkušnja enega od uporabnikov, ki je želel kupiti e-vinjeto, a ugotovil, da jo je na njegovo registrsko številko nekdo (očitno pomotoma) že kupil. Pozval je neznanca, naj se mu javi z računom, da ne bo dobil nepotrebne kazni.

Nekdo mu je že kupil vinjeto ... FOTO: Fb
Nekdo mu je že kupil vinjeto ... FOTO: Fb

Kaj storiti v takšnem primeru, smo povprašali na Dars, od koder pa so nam odgovorili, da pri tem ne bo nobene težave. »Sistem opozori, da obstaja vinjeta za to registrsko številko, vendar dovoljuje nakup še ene vinjete, ravno zaradi takih primerov.« Uporabnik, ki je ugotovil, da vinjeta na njegovo registrsko številko že obstaja, lahko kupi svojo. Neznanec, ki se je pri vnosu registrske številke zmotil, pa bo moral na Darsu urediti napako. Mora pa seveda za to imeti račun. »Če nima računa in potrdila o kupljeni vinjeti, povračilo ni možno, saj ni nobene podlage za to. Sicer pa v tem primeru vinjeta, ki jo bo kupil uporabnik, še vedno ostane veljava, ureja se samo napačno kupljena vinjeta (vsaka e-vinjeta dobi unikatno ID-številko in na njeni podlagi se to ureja),« so še zapisali v odgovoru.

image_alt
Ne boste verjeli, kam je nalepil 'novo' vinjeto (FOTO)

Pri Darsu svetujejo, naj se uporabniki po nakupu nove e-vinjete obrnejo glede možnosti povračila na njihov klicni center za cestninjenje, ki tovrstne primere rešuje od primera do primera (na telefonski številki 01 518 8350 oziroma elektronskem naslovu evinjeta@dars.si, 24 ur na dan in vse dni v letu). »V primeru pozitivno rešene zahteve se stranki zaračuna administrativni strošek za vračilo sorazmernega dela vrednosti e-vinjete za primere, ko stranka potrdi ali zapiše napačen podatek o registrski označbi v sistem e-vinjeta, ki znaša 6 evrov.«

Imate zgodbo za nas? Pišite nam prek spodnjega obrazca!

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije