Borštnikov prstan prvakinji Drame SNG Maribor Nataši Matjašec Rošker
V Mariboru se je nocoj s podelitvijo nagrad sklenil 58. Festival Borštnikovo srečanje. Borštnikov prstan je prejela prvakinja Drame SNG Maribor Nataša Matjašec Rošker, veliko Borštnikovo nagrado za najboljšo predstavo pa Zaprta študija. New constructive ethics režiserke Nine Rajić Kranjac v produkciji Prešernovega gledališča Kranj.
»Esenca njene igre je neulovljiva, izmika se kategoriziranju, saj se v svojem igralskem iskanju nikoli ne ustavi, pač pa neprestano išče nove igralske poti in izrazna sredstva. Slednjega se ne poslužuje zaradi drugačnosti per se, pač pa z iskanjem nekonvencionalnih rešitev prodira globlje v uprizoritev, igralsko kreacijo, vlogo, odnose, stanja...,« izhaja iz utemeljitve.
Nabor tekmovalnih predstav je žirijo presenetil s kompleksnostjo in raznolikostjo gledaliških oblik in žanrov.
Borštnikovo nagrado za režijo so prisodili Mojci Madon za predstavo 52 hertzov v produkciji Slovenskega narodnega gledališča (SNG) Nova Gorica. Kot je dejala prejemnica, ji bo to lepa popotnica za delo naprej.
Nagrado za igro prejeli štirje igralci in igralke
Med njimi sta Mirjam Korbar, ki je to nagrado dobila za vlogo v predstavi Usedline režiserja Žige Divjaka v produkciji Mestnega gledališča ljubljanskega, in Tamara Avguštin, ki je bila nagrajena za vloge v predstavi Frančišek režiserja Jerneja Lorencija v produkciji Mestnega gledališča Ptuj in Rachel Donelan v predstavi Zaprta študija. New Constructive Ethics.
Borštnikovo nagrado za igro sta prejela tudi Branko Šturbej za vlogo v predstavi Kdo se boji Virginie Woolf? režiserja Ivice Buljana v produkciji Mini teatra in Mestnega gledališča Ptuj ter Janez Škof za vlogi Frančiška v istoimenski uprizoritvi režiserja Lorencija in Robina v predstavi Otroci režiserke Nine Šorak v produkciji SNG Drama Ljubljana.
Borštnikovo nagrado za mlado igralko so podelili Ivani Percan Kodarin za vlogi v predstavah 52 hertzov in Žene v testu režiserke Žive Bizovičar v produkciji SNG Drama Ljubljana. Nagrajenka meni, da se dobro gledališče lahko porodi le v dobri skupnosti, zato se je zahvalila vsem, ki so delali z njo.