Diva v črnem usnju
Kot je povedala predsednica žirije Outstanding 2018 Mojca Randl, ima zunanje oglaševanje izjemne prednosti, vendar ga preslabo in premalo učinkovito izkoriščamo. Prav organizacija tovrstnih prireditev, ki nagrajujejo najboljše, je dobra motivacija za oglaševalce, da napredujejo.
Marko Kolbl, direktor Europlakata, ki ga je spremljala žena Anita, je s svojo ekipo znova pripravil nepozaben večer. Opera je bila polna do zadnjega kotička. Poleg dih jemajočih svetlobnih učinkov, ki so prireditvi dajali poseben čar, je razpoloženje ustvarjala dobra glasba.
Na oder so med drugimi stopili diva Helena Blagne in rockerji iz Novega mesta, skupina Dan D. No, tudi Blagnetova je tokrat svoje elegantne obleke zamenjala za bolj rockerski videz in si nadela črno usnje.
Na dogodku so se srečali številni uspešni kreativci. Izkušnje in spomine sta delila Tine Lugarič in oblikovalec Branislav Milošević, nekdanja sodelavca na Pristopu. Tine je zdaj kreativni direktor v agenciji Luna/TBWA, Branislav pa oblikovalec in umetniški direktor in trenutno dela za agencijo ImagoBold.
Oglaševanje je kot kaže področje, ki zanima Tomaža Barado. Športnik, tudi predsednik Športne zveze Maribor, ki je nedavno podelila nazive športnikom Maribora 2018, je prišel v družbi lepe žene Biance Tapilatu Barada. Ujeli smo tudi Enza Smrekarja, ki se je dogodka najbrž udeležil na pobudo žene, ki jo tovrstne vsebine kot vodjo marketinga zagotovo zanimajo.