MISS
Ena od 28 lepotic bo miss Slovenije 2019!
Bili smo na prvi uradni predstavitvi polfinalistk letošnjega lepotnega izbora. Med kandidatkami tudi morebitna bodoča županja Poljčan in Dolenjka, ki ne pije cvička.
Odpri galerijo
Smeh, solze, vaje hoje v petkah in učenje principov digitalnega marketinga, pridobivanje samozavesti, želja po predstavljanju kraja, regije, iz katere prihajajo.
Projekt Miss Slovenije za miss sveta je že nekaj let veliko več kot zgolj lepotno tekmovanje, sanje deklet, ki se nanj prijavljajo, pa niso le krona, temveč sodelovanje pri projektu, v katerem pridobivajo nova znanja, sklenejo pomembna poznanstva, ter širjenje vesti o Sloveniji in slovenskem daleč prek meja naše podalpske dežele.
Prav slednje, podpora vsega slovenskega in Slovenije, je zadnja leta rdeča nit in hkrati slogan domačega lepotnega izbora – s povezovanjem in predstavljanjem slovenskih podjetij, turizma, umetnikov, športnikov ter naše naravne in kulturne dediščine projekt spodbuja k povezovanju, medsebojni pomoči, sodelovanju in podpiranju domačega, tistega, kar nas predstavlja in dela edinstvene.
»Miss Slovenije ni klasični lepotni projekt. Delamo pod geslom Podpiramo slovensko in podpiramo Slovenijo. Ogromen poudarek dajemo izobraževanju deklet. Skupaj s poslovnimi partnerji jih izobražujemo v smeri podjetništva. Svetovno uspešno podjetje Dewesoft bo izobrazilo polfinalistke na področju podjetništva in jim pomagalo pri oblikovanju in uresničevanju lastnih poslovnih vizij. Znanje o digitalnem marketingu, ki je najhitreje razvijajoče se področje marketinga in poslovanja na splošno, bodo skozi izobraževanje polfinalistkam ponujali strokovnjaki iz skupine Stroka.si. Z različnimi nalogami za kandidatke širimo zavest o različnih družbenih in okoljskih problemih – ena od teh bo denimo izdelovanje eko oblačil iz odpadnega materiala našega sponzorja Tosame,« pojasnjuje lastnica licence Miss Slovenija za miss sveta Jelka Verk.
»Zgodbo spoznavanja Slovenije smo letos nadgradili s Slovenskimi železnicami. Kandidatke za miss Slovenije bodo z vlaki potovale v manjše, po krivici zapostavljene kraje v Sloveniji in širile vest o njih,« dodaja.
Kakor ni klasično lepotno tekmovanje, tako tudi ni klasičen nabor deklet, ki so se uvrstila v polfinale. O tem smo se lahko prepričali to soboto na prvi uradni predstavitvi polfinalistk v Marini Portorož.
V njihovih predstavitvah, ki so jih pripravile same, po svojih željah in občutku, smo med drugim izvedeli, da so med 28 kandidatkami, starimi med 16 in 25 leti, dijakinja, ki sanja o tem, da bi imela svojo kozmetično linijo, bodoča psihoterapevtka, ki sodeluje pri humanitarnem projektu v Gambiji, morebitna bodoča županja Poljčan in Dolenjka, ki ne pije cvička. Ob s humorjem začinjenih predstavitvah smo lahko slišali tudi pretresljive življenjske zgodbe, ki so nekatere popeljale na lepotni izbor.
»Letošnje kandidatke so zelo raznolike, med 150 prijavljenimi smo jih izbrali 28. Nimamo klasičnih kastingov, na katerih bi dekleta zgolj prišla in se pokazala v kopalkah. Začnemo z informativnimi razgovori in šele nato naredimo ožji izbor. Letos imamo veliko deklet, ki imajo za seboj izjemno težke zgodbe in v sodelovanju pri projektu vidijo dodano vrednost za svoje osebno življenje. Največ mi pomeni prav to, ko vidim, kako po prvem izobraževanju pridobijo samozavest in značajsko napredujejo. S številnimi dekleti sodelujemo dolgoročno, njihova zgodba se ne konča z izborom najlepše,« poudarja Verkova.
Tako bo nemara tudi katera od tistih, ki se ji na polfinalu 13. marca v Marini Portorož ne bo uspelo uvrstiti v finale, dobila priložnost za uresničenje svojih sanj. »Vse sanje se lahko uresničijo, če si to želimo,« smo lahko slišali v 30-sekundni predstavitvi ene od polfinalistk.
Projekt Miss Slovenije za miss sveta je že nekaj let veliko več kot zgolj lepotno tekmovanje, sanje deklet, ki se nanj prijavljajo, pa niso le krona, temveč sodelovanje pri projektu, v katerem pridobivajo nova znanja, sklenejo pomembna poznanstva, ter širjenje vesti o Sloveniji in slovenskem daleč prek meja naše podalpske dežele.
Prav slednje, podpora vsega slovenskega in Slovenije, je zadnja leta rdeča nit in hkrati slogan domačega lepotnega izbora – s povezovanjem in predstavljanjem slovenskih podjetij, turizma, umetnikov, športnikov ter naše naravne in kulturne dediščine projekt spodbuja k povezovanju, medsebojni pomoči, sodelovanju in podpiranju domačega, tistega, kar nas predstavlja in dela edinstvene.
Z lepoticami po Sloveniji
»Miss Slovenije ni klasični lepotni projekt. Delamo pod geslom Podpiramo slovensko in podpiramo Slovenijo. Ogromen poudarek dajemo izobraževanju deklet. Skupaj s poslovnimi partnerji jih izobražujemo v smeri podjetništva. Svetovno uspešno podjetje Dewesoft bo izobrazilo polfinalistke na področju podjetništva in jim pomagalo pri oblikovanju in uresničevanju lastnih poslovnih vizij. Znanje o digitalnem marketingu, ki je najhitreje razvijajoče se področje marketinga in poslovanja na splošno, bodo skozi izobraževanje polfinalistkam ponujali strokovnjaki iz skupine Stroka.si. Z različnimi nalogami za kandidatke širimo zavest o različnih družbenih in okoljskih problemih – ena od teh bo denimo izdelovanje eko oblačil iz odpadnega materiala našega sponzorja Tosame,« pojasnjuje lastnica licence Miss Slovenija za miss sveta Jelka Verk.
»Zgodbo spoznavanja Slovenije smo letos nadgradili s Slovenskimi železnicami. Kandidatke za miss Slovenije bodo z vlaki potovale v manjše, po krivici zapostavljene kraje v Sloveniji in širile vest o njih,« dodaja.
Na tekmovanje po samozavest
Kakor ni klasično lepotno tekmovanje, tako tudi ni klasičen nabor deklet, ki so se uvrstila v polfinale. O tem smo se lahko prepričali to soboto na prvi uradni predstavitvi polfinalistk v Marini Portorož.
V njihovih predstavitvah, ki so jih pripravile same, po svojih željah in občutku, smo med drugim izvedeli, da so med 28 kandidatkami, starimi med 16 in 25 leti, dijakinja, ki sanja o tem, da bi imela svojo kozmetično linijo, bodoča psihoterapevtka, ki sodeluje pri humanitarnem projektu v Gambiji, morebitna bodoča županja Poljčan in Dolenjka, ki ne pije cvička. Ob s humorjem začinjenih predstavitvah smo lahko slišali tudi pretresljive življenjske zgodbe, ki so nekatere popeljale na lepotni izbor.
»Letošnje kandidatke so zelo raznolike, med 150 prijavljenimi smo jih izbrali 28. Nimamo klasičnih kastingov, na katerih bi dekleta zgolj prišla in se pokazala v kopalkah. Začnemo z informativnimi razgovori in šele nato naredimo ožji izbor. Letos imamo veliko deklet, ki imajo za seboj izjemno težke zgodbe in v sodelovanju pri projektu vidijo dodano vrednost za svoje osebno življenje. Največ mi pomeni prav to, ko vidim, kako po prvem izobraževanju pridobijo samozavest in značajsko napredujejo. S številnimi dekleti sodelujemo dolgoročno, njihova zgodba se ne konča z izborom najlepše,« poudarja Verkova.
13.
marca se bo v Marini Portorož odvijal izbor finalistk.
marca se bo v Marini Portorož odvijal izbor finalistk.
Tako bo nemara tudi katera od tistih, ki se ji na polfinalu 13. marca v Marini Portorož ne bo uspelo uvrstiti v finale, dobila priložnost za uresničenje svojih sanj. »Vse sanje se lahko uresničijo, če si to želimo,« smo lahko slišali v 30-sekundni predstavitvi ene od polfinalistk.