Igralec vas bo oklofutal
Da nove priložnosti in izzivi nikoli niso odveč, je pred kratkim ugotovil in dokazal igralec Marko Miladinović. Ta je le nekaj dni po poletnem solsticiju dogajanje v prestolnici popestril z dogodkom v prijetnem zavetju Švicarije sredi Tivolija, na katerem so obiskovalci lahko poskusili edinstveno sadno žganje, imenovano Šamar (po slovensko klofuta), ki sta ga v sodelovanju s podjetjem G3 Spirits razvila z bratom Darkom.
Idejo za njeno ime sta dobila v južni Srbiji, med pokušanjem žganja, ki ju je, kot sta povedala na dogodku, »pošteno ošamarilo«. V Ljubljani sta se nato obrnila na podjetje G3 Spirits, ki se je po 30 letih distribucije svetovno priznanih alkoholnih pijač prvič podalo na področje razvoja pijače pod svojo blagovno znamko.
»V nekaj mesecih analiz in raziskav trga smo v Srbiji sklenili dogovor z destilarno in njenim glavnim tehnologom, ki med drugim v Novem Sadu na agroživilski fakulteti predava o rakiji,« o začetkih pripoveduje Marko Miladinović. Rezultat je žganje z nenavadnim imenom, ki pa je edinstveno tudi zato, ker so klasični sadni slivovki prvič v zgodovini dodali malo dunje ali po slovensko kutine. Želeli so ohraniti tradicijo in avtentičnost žganja, sočasno pa preseči njegovo klasično razumevanje in vanj vnesti drznost in sodobnost, kar jim je odlično uspelo. »Tako je Šamar postal rakija, ki vas poboža,« je svojo pripoved na dogodku, ki ga je obiskalo več kot 300 ljudi, sklenil Marko Miladinović.
34 evrov stane 7-decilitrska steklenica žganja Šamar.
V duhu povezovanja z državami nekdanje Jugoslavije se je ob tej priložnosti s svojo novo kolekcijo nogavic Slavsocks predstavila tudi mlada slovenska umetnica Tina Mentol, ki priljubljene tradicionalne slovenske motive in motive držav bivše Jugoslavije izbira kot vodilni grafični element svojih izdelkov. Dogodka so se udeležile številne znane osebnosti, ki so ob prvi pijači, ki vas v resnici poboža, uživale ob glasbi DJ Baja.