FILM
Irski črni celovečerec s podpisom Janeza Dovča
Po dveh slovenskih filmih zdaj še na zelenem otoku.
Odpri galerijo
Glasbenik, harmonikar in skladatelj Janez Dovč je po glasbi za dva slovenska celovečerna filma pred kratkim spisal muziko tudi za tuji celovečerni igrani film The Belly Of The Whale /Kitov trebuh. Film, ki je nastal pri priznani dublinski filmski hiši Fastnet Films pod režijsko taktirko Morgana Busha, je črna komedija, ki se dogaja v majhnem mestu, v kateri se prepleta več zgodb - o ozdravljenem alkoholiku, lokalnem politiku in lastniku igralnice, fantu, ki se vrne domov.
Inteligenten in kompleksen scenarij z nekaj streljanja, vožnjo z doma narejenim motornim triciklom, lokalnimi mafijci, mladostno prvo ljubeznijo, o vsebini pove Dovč in doda, da je bil to produkcijsko kar zahteven projekt, kjer je poleg njega iz Slovenije sodeloval še izvrsten oblikovalec zvoka Julij Zornik, končni zvok filma pa se je oblikoval v prostorih Viba studiev. Film bo premiero doživel na enem izmed A-festivalov, v Slovenijo pa najbrž pride v sklopu Festivala slovenskega filma septembra v Portorožu.
Kot je Dovč povedal za Bulvar, se je sodelovanje s priznanim irskim režiserjem začelo maja lani. »Intenzivno sem delal od septembra do decembra, konec lanskega leta je bila ekipa filma tudi v Sloveniji, skupaj smo opravili večino snemanj v različnih studiih. Glasbo so poleg mene snemali še kitarist Robert Pikl, multiinštrumentalist Boštjan Gombač, bobnar in čelist Kristijan Kranjčan, Big Band Cerknica pod vodstvom tubista in dirigenta Gorana Krmaca, godalci Vasilij Centrih, Luka Dukarič in Dejan Gregorič in oblikovalca zvoka Iztok Turk in Julij Zornik.«
Pravi, da se mu zdi ustvarjanje glasbe za film zelo zanimivo in ga zelo veseli. »Tako lahko dobro uporabim svojo glasbeno razgledanost, znanje več inštrumentov, sodobna računalniška orodja in predvsem mrežo izvrstnih sodelavcev, studijskih glasbenikov, s katerimi smo izpeljali že mnogo projektov,« pove Janez Dovč, ki je za avtorsko glasbo v celovečernem filmu Drevo režiserke Sonje Prosenc prejel tudi vesno. Kot avtor pa je sodeloval pri pohorskem vesternu Stekle lisice v produkciji RTV Slovenija.
Na koncu Dovč pravi, da bo njegov letošnji daleč najboljši projekt pravzaprav rojstvo drugega otroka.
Inteligenten in kompleksen scenarij z nekaj streljanja, vožnjo z doma narejenim motornim triciklom, lokalnimi mafijci, mladostno prvo ljubeznijo, o vsebini pove Dovč in doda, da je bil to produkcijsko kar zahteven projekt, kjer je poleg njega iz Slovenije sodeloval še izvrsten oblikovalec zvoka Julij Zornik, končni zvok filma pa se je oblikoval v prostorih Viba studiev. Film bo premiero doživel na enem izmed A-festivalov, v Slovenijo pa najbrž pride v sklopu Festivala slovenskega filma septembra v Portorožu.
Kot je Dovč povedal za Bulvar, se je sodelovanje s priznanim irskim režiserjem začelo maja lani. »Intenzivno sem delal od septembra do decembra, konec lanskega leta je bila ekipa filma tudi v Sloveniji, skupaj smo opravili večino snemanj v različnih studiih. Glasbo so poleg mene snemali še kitarist Robert Pikl, multiinštrumentalist Boštjan Gombač, bobnar in čelist Kristijan Kranjčan, Big Band Cerknica pod vodstvom tubista in dirigenta Gorana Krmaca, godalci Vasilij Centrih, Luka Dukarič in Dejan Gregorič in oblikovalca zvoka Iztok Turk in Julij Zornik.«
Pravi, da se mu zdi ustvarjanje glasbe za film zelo zanimivo in ga zelo veseli. »Tako lahko dobro uporabim svojo glasbeno razgledanost, znanje več inštrumentov, sodobna računalniška orodja in predvsem mrežo izvrstnih sodelavcev, studijskih glasbenikov, s katerimi smo izpeljali že mnogo projektov,« pove Janez Dovč, ki je za avtorsko glasbo v celovečernem filmu Drevo režiserke Sonje Prosenc prejel tudi vesno. Kot avtor pa je sodeloval pri pohorskem vesternu Stekle lisice v produkciji RTV Slovenija.
Na koncu Dovč pravi, da bo njegov letošnji daleč najboljši projekt pravzaprav rojstvo drugega otroka.