GLEDANOST
Modrijani pritegnili več gledalcev kot Ema
Spektakel v Celju si je pred TV-zasloni ogledalo več kot pol milijona ljudi Izbor za Pesem Evrovizije jih je na fotelje prikoval 223.900
Odpri galerijo
Številke ne lažejo, in čeprav se je naša javna televizija pohvalila, da je bila letošnja Ema v sobotnem časovnem pasu najbolj gledana oddaja, razkrivamo, da je Noč Modrijanov, ki je bila na sporedu prvega programa Televizije Slovenije dva večera zapored drugi vikend v januarju, precej presegla njeno gledanost.
Prvi del Noči Modrijanov si je namreč v petek, 11. januarja, v povprečju ogledalo skoraj 14 odstotkov (natančno 13,9) oziroma 261.000 ljudi, starejših od štirih let, kar v povprečju pomeni 32 odstotkov vseh takratnih gledalcev televizije. »Vsaj minuto posnetka koncerta pa si je ogledalo še veliko več, in sicer kar 482.300 posameznikov,« so navedli v službi za komuniciranje RTV Slovenija, kjer podatke dobijo od družbe AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec pa zajema 450 gospodinjstev.
Še veliko več, in sicer kar 17,3 odstotka oziroma 326.000 gledalcev, pa si je ogledalo drugi del Noči Modrijanov, ki je bil predvajan v soboto, 12. januarja. Kar pomeni, da si jo je v povprečju ogledalo kar 38 odstotkov takratnih gledalcev televizije, vsaj minuto oddaje pa celo 563.900 posameznikov!
No, izbor Ema 2019 si je v soboto zvečer v povprečju ogledalo 11,9 odstotka oziroma 223.900 gledalcev, starejših od štirih let, kar je v povprečju 28 odstotkov gledalcev televizije, so navedli v službi za komuniciranje RTV.
326
tisoč ljudi je videlo drugi del Noči Modrijanov.
Sicer pa je za zmagovalno pesem mladih Mariborčanov Zale Kralj in Gašperja Šantla z naslovom Sebi – nista le njena izvajalca, temveč tudi njena avtorja – glas oddalo 4666 gledalcev in poslušalcev, za drugouvrščeno skladbo Kaos izvajalke Raiven pa 1735.