OBSOJAJO
Modrijani zlorabljeni v politične namene
Člani najbolj priljubljenega ansambla se nočejo vpletati v predvolilni boj. Videospot za Rock me si je ogledalo že več oboževalcev kot njihovo Rožico.
Odpri galerijo
Da so Modrijani blagovna znamka, ki privlači mlado in staro, je že dolgo znano. O tem pričajo nabito polni šotori na veselicah, ki se že vrstijo po Sloveniji, ob tem pa so fantje zaposleni še s snemanjem novih skladb v studiu ter videospoti. Mimogrede, videospot za njihovo pesem Rock me, ki so ga posneli skupaj s plesalci Plesnega mesta, režiral pa ga je priznani režiser Perica Raj, si je do zdaj ogledalo že več kot 5,2 milijona ljudi. Toliko ogledov je namreč zabeleženih na portalu youtube. Mimogrede, kot kažejo podatki na youtubu, ima videospot za njihovo sicer prav tako zaželeno skladbo Ti moja rožica približno milijon ogledov manj.
»Več v tiskani izdaji. Dobite jo v bližnji trafiki, v aplikaciji na pametnih telefonih in tablicah ali pa jo naročite v e-trafiki«.
Zlorabo naše fotografije ostro obsojamo.
»Več v tiskani izdaji. Dobite jo v bližnji trafiki, v aplikaciji na pametnih telefonih in tablicah ali pa jo naročite v e-trafiki«.