ZVEZDA VEČERA

Monolog je potreboval dialog (FOTO)

Na Zemonu so predstavili novi tonik dialogue, ki ga je pomagala ustvariti Danijela. Projekt je potekal v sodelovanju s Tomažem Kavčičem in Fructalom.
Fotografija: Nobeno rojstvo, niti rojstvo tonika, seveda ne more miniti brez rojstnodnevne torte (z leve): Tomaž Kavčič, Danijela in direktor Fructala Goran Medić.
Odpri galerijo
Nobeno rojstvo, niti rojstvo tonika, seveda ne more miniti brez rojstnodnevne torte (z leve): Tomaž Kavčič, Danijela in direktor Fructala Goran Medić.

Čeprav bi ljubitelji ene najbolj priljubljenih mešanic alkoholne in brezalkoholne pijače, džina in tonika, rekli, da ta kombinacija nikoli ni šla iz mode, se zdi, da so jo zadnja leta znova izstrelila med zvezde. Tudi zato, ker jo srka mnogo zvezdnic, navdušenih nad dejstvom, da je džin ena redkih alkoholnih pijač, ki ne redijo, ampak s pospeševanjem metabolizma celo pomagajo pri izgubljanju kilogramov. Zato je toliko pomembneje, da se druži s kakovostnim tonikom, ki ne vsebuje gore sladkorja.

Gostje so novi tonik pozdravili na slovesni večerji in Danijelinem koncertu.
Gostje so novi tonik pozdravili na slovesni večerji in Danijelinem koncertu.
V prelepem gradu Zemono na Vipavskem se je pred dnevi uradno rodil novi tonik dialogue. Brezalkoholna pijača, ki jo je pomagala ustvariti hrvaška pevka Danijela Martinović, je novo poglavje zgodbe, ki se je začela z džinom monologue. Tega je ustvaril Danijelin dobri prijatelj, lastnik zemonske gostilne Pri Lojzetu, chef Tomaž Kavčič. »Vse se je začelo s sladico, ki jo imenujemo tonik na žlico. V naši gostilni jo ponujamo že več let. Čakal sem, da se pojavi kak dober slovenski džin, nato pa na neki točki rekel, ga bomo pa naredili sami,« pripoveduje ugledni kuharski mojster. Na posluh za idejo o novem džinu je naletel pri podjetju Fructal in tako so v treh letih razvili džin, ki je zadovoljil tudi zahtevne brbončice slavnega chefa. Poimenoval ga je monologue. Do ideje, da bi ustvarili še tonik, ni bilo daleč, monolog je potreboval dialog. »Tonik je veliko bolj nežen kot žgane pijače, zato sem menil, da bi tu potreboval žensko pomoč. Danijela se je pokazala za pravo izbiro, saj je resnično sodelovala pri razvoju tega tonika s pripombami in nasveti. Tudi z njeno pomočjo nam je uspelo najti harmonijo okusov,« pohvali pomočnico Kavčič.


Brez sladkorja in konzervansov


Dialogue ima dva obraza – na voljo je kot klasični dry bitter in mediteranski tonik z limono, limeto in zelišči. FOTOGRAFIJE: DEJAN JAVORNIK
Dialogue ima dva obraza – na voljo je kot klasični dry bitter in mediteranski tonik z limono, limeto in zelišči. FOTOGRAFIJE: DEJAN JAVORNIK
Tako kot džin se je tudi tonik razvijal počasi in postopoma. Prvi koraki so se zgodili v Kavčičevi kuhinji. Ko je ta postala premajhna za ambiciozno nalogo, je nastopilo podjetje Fructal. Prispevalo je tehnologijo, tradicijo in znanje. Ekipa se je trudila, da bi bil dialogue v vseh pogledih kakovosten. »Trudili smo se, da ne bi dodajali sladkorja in konzervansov. Tonik nima dodanega sladkorja ne konzervansov. Je res naraven, suh, lepo se poda k monologueu in drugim džinom,« našteva Kavčič. Vsebuje naravni kinin, ki je osnova vsakega tonika. »Kot pravim za mojo kuhinjo, na prvem mestu je kakovostna sestavina. Potem moramo paziti, da osnovne sestavine ne pokvarimo. To je bilo vodilo pri toniku in prepričani smo, da nam je pri tem uspelo,« poudarja. Dialogue je nastal v dveh različicah, osnovni in mediteranski. »Mediteranska vsebuje rožmarin, dodali smo malo pomarančne in limonine lupine in dobili neko tako lepo harmonijo. Treba je vedeti, da tu govorim o res majhnih odstotkih. Ta tonik je vsekakor za uživanje. Lahko se ga pije čistega, dobro gre h koktajlom, najbolj se pa se vsekakor poda k džinu. Ko smo razvijali okus, smo imeli ves čas v mislih džin.«


Priljubljenost raste


Gostje so novi tonik pozdravili na slovesni večerji in Danijelinem koncertu.
Gostje so novi tonik pozdravili na slovesni večerji in Danijelinem koncertu.
»Tako džin kot tonik sta v svetu moderna in v Fructalu se trudimo, da kar najbolj spremljamo svetovne smernice,« pojasnjuje direktorica marketinga Tanja Vidmar Šinigoj. »Želeli smo inovativen okus džina, temu pa naj bi sledil nov okus tonika. Tako kot pri džinu smo si tudi pri toniku želeli ambasadorja. Odločili smo se za Danijelo, ki je regijska zvezda. Ko razvijamo nov okus, smo zelo zahtevni. Večkrat izvajamo interne degustacije, na teh nas je Danijela s svojim okusom usmerjala,« dodaja. »Naš tonik je poseben, ker je naraven. Ne gre le za marketinški koncept, resnično smo naredili vrhunski proizvod. Naravno je koncept, ki se ga držimo pri vseh Fructalovih proizvodih,« zagotavlja direktor Fructala Goran Medić.


Zvezda večera


V čast novemu toniku so se povabljeni gostje udeležili posebne večerje, s čudovitim glasbenim presenečenjem, živim nastopom ambasadorke novega tonika, Danijele, ki je s Tomažem Kavčičem že leta dobra prijateljica. »Dialog je nekaj, kar povezuje ljudi v marsičem, predvsem pa v prijateljstvu in ljubezni. S kakovostnim dialogom se rešujejo tudi na prvi pogled nepremostljivi problemi, zato je zame dialog prijateljstva in ljubezni krona lastnosti, ki jih posameznik ima,« je gostom zaupala pevka. Zvezdnica, ki je vedno polna pozitivne energije, je na dogodku poskrbela za presenečenje, ko je predstavila svojo knjigo z naslovom Šalabahter života – neopisivo. To je njena druga knjiga s poetičnimi motivacijskimi zapisi (prva je bila razprodana v mesecu dni), ki so nastali na podlagi njenih lastnih izkušenj in v želji, da bi bralcem pomagala v vsaki situaciji, v kateri se lahko znajdejo, ter da bi vedeli, da niso sami. Napovedala je tudi svojo koncertno turnejo po Sloveniji, ki se bo začela 13. februarja 2020 s koncertom v Cankarjevem domu.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije