USTVARJANJE USPEŠNIC
Prodajo svoj obraz, kupijo garsonjero
Danes za znane obraze ni več sramota nastopiti v oglasu. Na listi najbolj zaželen Jurij Zrnec.
Odpri galerijo
Če je za glasbenika zagotovo dobro, da se njegova glasba pojavi v oglasu, saj je to preverjen recept za ustvarjanje uspešnic, je zastaviti svoj obraz za določen izdelek ali ponudbo, ne le za glasbenike, ampak tudi za druge znane Slovence, dvorezen meč. Lahko bi stavili, da ob Janezu Hočevarju - Rifletu večina Slovencev prej pomisli na njegovo vlogo v nagradni akciji Podarim dobim kot na njegovo bogato igralsko kariero, Borštnikov prstan in profesuro na igralski akademiji.
Rifle je na področju nastopanja v oglasih oral ledino, saj je v časih, ko si je prvič nadel pisan šal smučarske nagradne igre, to veljalo za nekaj sramotnega. Danes tako služi dodaten denar veliko slovenskih igralcev, še posebno mlajša generacija do tega nima pretiranih zadržkov. V njih nastopijo, ko se šele vzpenjajo po stopničkah igralske kariere (spomnimo se Ajde Smrekar, ki je v oglasu za igro na srečo prepevala »aja, pa spala bi cel dan«), kot tudi uveljavljeni igralci na vrhuncu kariere (žal že pokojnega Jerneja Šugmana smo videli v številnih oglasih, med drugim za eno od slovenskih zavarovalnic).
»So znani Slovenci, ki imajo morda predsodek do igranja v reklamah in se v njih ne pojavljajo. Denimo Marko Mandić ima res smisel za humor in se vedno zasmeje in reče 'zame pa nimate denarja'. Si pa mislim, da bi, če bi imeli primerno vsoto in ustrezno tematiko, dobili tudi njega,« je prepričana naša sogovornica, ki se ukvarja z iskanjem obrazov za oglase, filme in drugo.
Za tuje oglase lahko ljubljenci slovenskih oglaševalcev dobijo precej nižje ponudbe, saj tujcem njihova priljubljenost v Sloveniji nič ne pomeni. Zanimajo jih predvsem primerni obrazi, med katerimi pa je tudi nekaj znanih. »Zaželeni so sveži in prikupni obrazi. Oglasi so drugačni kot film, gledamo jih od 30 sekund do minute. Obrazov, ki jih z veseljem pogledamo v oglasih, večinoma ne bi mogli gledati eno uro v filmu, za prodajo kakšne stvari pa imajo kredibilen videz, ki pokriva neko splošno populacijo. Takšen všečen tip je denimo voditeljica Tanja Postružnik, ki lahko dobi vlogo v oglasu v trenutku,« izvemo. V skupino, ki je zaželena v tujini in doma zaradi primernega videza in ne toliko zaradi siceršnje prepoznavnosti, spadata tudi voditelja Ula Furlan in David Urankar.
Rifle je na področju nastopanja v oglasih oral ledino, saj je v časih, ko si je prvič nadel pisan šal smučarske nagradne igre, to veljalo za nekaj sramotnega. Danes tako služi dodaten denar veliko slovenskih igralcev, še posebno mlajša generacija do tega nima pretiranih zadržkov. V njih nastopijo, ko se šele vzpenjajo po stopničkah igralske kariere (spomnimo se Ajde Smrekar, ki je v oglasu za igro na srečo prepevala »aja, pa spala bi cel dan«), kot tudi uveljavljeni igralci na vrhuncu kariere (žal že pokojnega Jerneja Šugmana smo videli v številnih oglasih, med drugim za eno od slovenskih zavarovalnic).
»So znani Slovenci, ki imajo morda predsodek do igranja v reklamah in se v njih ne pojavljajo. Denimo Marko Mandić ima res smisel za humor in se vedno zasmeje in reče 'zame pa nimate denarja'. Si pa mislim, da bi, če bi imeli primerno vsoto in ustrezno tematiko, dobili tudi njega,« je prepričana naša sogovornica, ki se ukvarja z iskanjem obrazov za oglase, filme in drugo.
Zaslužki so lahko vrtoglavi
Če si je pevka Vesna Zornik, ko je kot triletna deklica nastopila v oglasu za čokolešnik, z denarjem, ki ga je dobila, lahko plačala smučarsko opremo in tečaj, si danes najbolj zaželeni znani obrazi z enim samim honorarjem lahko kupijo garsonjero, že res da ne v Ljubljani ali na Obali, ali pa povsem soliden avto. »Jurij Zrnec, Janez Hočevar - Rifle, Boris Cavazza, Bojan Emeršič, Tadej Toš, Magnifico – to so znani, ki se konstantno pojavljajo v oglasih, in zanje se ve, da imajo svojo ceno, mimo katere se ne gre. Honorarji se lahko gibljejo od nekaj tisoč evrov do vrtoglavih višav. Oglaševalec ve, zakaj da nekomu visok honorar. Ti obrazi se jim tako izplačajo, da lahko oglašujejo več kot en izdelek naenkrat, pa se izide, kot na primer lahko vidimo Zrneca hkrati v reklami za Zavarovalnico Triglav in Tuš,« razlaga sogovornica.Za tuje oglase lahko ljubljenci slovenskih oglaševalcev dobijo precej nižje ponudbe, saj tujcem njihova priljubljenost v Sloveniji nič ne pomeni. Zanimajo jih predvsem primerni obrazi, med katerimi pa je tudi nekaj znanih. »Zaželeni so sveži in prikupni obrazi. Oglasi so drugačni kot film, gledamo jih od 30 sekund do minute. Obrazov, ki jih z veseljem pogledamo v oglasih, večinoma ne bi mogli gledati eno uro v filmu, za prodajo kakšne stvari pa imajo kredibilen videz, ki pokriva neko splošno populacijo. Takšen všečen tip je denimo voditeljica Tanja Postružnik, ki lahko dobi vlogo v oglasu v trenutku,« izvemo. V skupino, ki je zaželena v tujini in doma zaradi primernega videza in ne toliko zaradi siceršnje prepoznavnosti, spadata tudi voditelja Ula Furlan in David Urankar.
V oglasu za protezo ali vložek
Nekaj je, če obraz zastavite za znamko avtomobila, spet nekaj drugega, če se predstavite v oglasu za lepilo za protezo ali za vložke, kot sta storili pevka Ditka Haberl in operna pevka Irena Yebuah Tiran. Čeprav je tema inkontinence, za katero je svoj obraz zastavila slednja, problematična, saj bi jo lahko ljudje začeli povezovati predvsem s to zdravstveno težavo, pa pravi, da ji za nastop v reklami ni bilo žal. »Pravzaprav nisem imela nobenih pomislekov, ker resnično verjamem, da je treba ljudi ozaveščati. V oglasu sem nastopila, ker to ni samo oglaševanje, temveč tudi ozaveščanje. Torej ima moj glas tudi sporočilo. O svojih nastopih v oglasu ali kje drugje na televiziji se s kolegi niti ne pogovarjam, načeloma pa so bili vsi odzivi pozitivni!« pravi.Predstavitvene informacije
Komentarji:
13:00
Pomagamo si s paro