DOBRODELNA
Robi Kranjec in Pika segla do srca: zaslužila tri tisočake
Smučarski skakalec in njegova hči nadaljujeta poslanstvo.
Odpri galerijo
Lani sta smučarski skakalec Robert Kranjec in njegova hči Pika kot ambasadorja slovenskega podjetja Aero posnela oglas Ponosni na svoje barve, ki je marsikomu segel do srca. »Rišem že od majhnega, zdaj imam sicer zato manj časa. S hčerko sva s ponosom del te zgodbe,« je lani povedal Robi, njun oglas pa je jeseni lani celo dobil veliko nagrado Kids Awards na srečanju KIDS Conference v Rovinju.
Komisija je v utemeljitvi zapisala, da kampanja Ponosni na svoje barve »na čudovit emocionalen način povezuje zgodbo (posvojenega) otroka, ljubljenosti v družini in športnih dosežkov z igrivostjo in kreativnostjo lastnega produkta«.
Robi in Pika nadaljujeta svoje poslanstvo in sta tako v okviru dobrodelne akcije za Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste ustvarila umetnino, ki je šla takoj po nastanku na licitacijo. Narisala sta drevo življenja, ki prikazuje družino in blaginjo, pri čemer sta neizmerno uživala, Pika pa je razkrila, da zelo rada riše in ustvarja.
No, tudi z barbikami se rada igra, tako kot očka pa je nadarjena za šport, saj trenira atletiko. Njun končni izdelek je privabil številne, na koncu pa so sliko najboljšemu ponudniku prodali za 3000 evrov, s katerimi bodo pomagali ogroženim družinam in otrokom.
»S ponosom sva del te zgodbe!«
Komisija je v utemeljitvi zapisala, da kampanja Ponosni na svoje barve »na čudovit emocionalen način povezuje zgodbo (posvojenega) otroka, ljubljenosti v družini in športnih dosežkov z igrivostjo in kreativnostjo lastnega produkta«.
Robi in Pika nadaljujeta svoje poslanstvo in sta tako v okviru dobrodelne akcije za Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste ustvarila umetnino, ki je šla takoj po nastanku na licitacijo. Narisala sta drevo življenja, ki prikazuje družino in blaginjo, pri čemer sta neizmerno uživala, Pika pa je razkrila, da zelo rada riše in ustvarja.
No, tudi z barbikami se rada igra, tako kot očka pa je nadarjena za šport, saj trenira atletiko. Njun končni izdelek je privabil številne, na koncu pa so sliko najboljšemu ponudniku prodali za 3000 evrov, s katerimi bodo pomagali ogroženim družinam in otrokom.