PROMOCIJA
Škandal: znanima Slovenkama plačali zasebno letalo, nato so ju ozmerjali
Slovenski vplivnici sta bili med enajsterico deklet, ki jim je kozmetično podjetje plačalo za promocijo izdelka.
Odpri galerijo
Prejšnji teden so se tri podružnice znane kozmetične blagovne znamke Vichy – hrvaške, slovenske in srbske – odločile, da bodo v zasebnem letalu pripravile promocijo svojega izdelka. V ta namen so z zagrebškega letališča 8.900 metrov visoko poletele hrvaške, srbske in slovenske vplivnice, ki so, kot piše Index.hr, v 89 minutah, kolikor je let trajal, posnele številne selfije in si izmišljale statuse na instagramu. Kot piše hrvaški medij, so po večini pisale o tem, kako je to nekaj najboljšega, kar so do zdaj doživele.
Med enajstimi vplivnicami sta bili tudi dve Slovenki, in sicer Lea Filipovič Lepa afna in Eva Ahačevčič Pakiž, ki sta na instagramu veselo objavljali dogajanje na letalu. A kot piše Index, je navdušenje med vplivnicami je splahnelo, ko so opazile komentarje pod svojimi objavami.
Mnogi so dekletom očitali, da se razmetavajo z denarjem in da po nepotrebnem onesnažujejo okolje le zato, da bi posneli reklamo za kremo. Medtem ko se v svetu vse več govori o potrebi po brezogljični družbi in alternativnih oblikah prevozov, so se na Hrvaškem usuli komentarji pod objavami vplivnic in podjetja, da so za namen kampanje uporabili zasebno letalo, ki je uro in pol krožilo nad Zagrebom.
»Take kreme, ki bi lahko rešila 800. 000 ljudi, ki v Evropi letno umrejo zaradi onesnaženja zraka, ni. Ni kreme, ki bi nas lahko rešila požarov, suš in ekstremnih podnebnih sprememb, ki se dogajajo po vsem svetu,« so bili kritični v hrvaškem društvu Za Zlarin brez plastike in dodali, da si želijo takih vplivnežev, ki bodo govorili o lepoti življenja, gozdov, oceanih, pticah in deževnikih ...
»Želimo si vplivnežev, ki bodo ustvarili nov sistem vrednot, v katerem bodo ljubezen, empatija, spoštovanje in skupnost imeli večji pomen kot egoistični in materialni izdelki, ki polnijo žepe le manjšini, vse ostale pa delajo trajno nesrečne in v nenehnem iskanju novega mobitela, jakne, avtomobila ali kreme, ki nas bi naredila mlajše in lepše,« so dodali.
Po številnih besnih komentarjih so vse tri podružnice Vichy, med njimi tudi slovenska, z družbenih omrežij umaknile objave, ki so jih vestno objavljala dekleta. V odgovoru so zapisali, da so »želeli narediti nekaj povsem inovativnega in drugačnega« in da so se za izbris odločili po tem, ko je komunikacija na družbenih omrežjih zašla v povsem drugo smer od tiste, ki so jo v podjetju načrtovali.
Kot piše hrvaški medij, se nekatere niso zmenile za negativen odziv javnosti in so na svojih kanalih pustile fotografije s spornega dogodka. Medtem ko pri Lepi afni ni več mogoče zaslediti niti ene fotografije – v storyjih se je takrat očitno navduševala nad mladih pilotom in izdelki –, pa je pri Evi mogoče opaziti le še eno skromno fotografijo, ki jo je objavila tik pred letom. Tistih domnevno škandaloznih z letala pa ni.
Med enajstimi vplivnicami sta bili tudi dve Slovenki, in sicer Lea Filipovič Lepa afna in Eva Ahačevčič Pakiž, ki sta na instagramu veselo objavljali dogajanje na letalu. A kot piše Index, je navdušenje med vplivnicami je splahnelo, ko so opazile komentarje pod svojimi objavami.
Po nepotrebnem razmetavajo z denarjem
Mnogi so dekletom očitali, da se razmetavajo z denarjem in da po nepotrebnem onesnažujejo okolje le zato, da bi posneli reklamo za kremo. Medtem ko se v svetu vse več govori o potrebi po brezogljični družbi in alternativnih oblikah prevozov, so se na Hrvaškem usuli komentarji pod objavami vplivnic in podjetja, da so za namen kampanje uporabili zasebno letalo, ki je uro in pol krožilo nad Zagrebom.
Pri Vichy Slovenija pojasnjujejo, zakaj so se odločili za takšno potezo: »Z organizacijo dogodka smo želeli prikazati dodatne prednosti izdelka, ki je na slovenskem trgu prisoten že dve leti. V želji, da organiziramo nekaj zares inovativnega in drugačnega je bila naša ideja, da prikažemo učinkovitost izdelka v popolnoma novem okolju in opozorimo na pogoje, ki negativno vplivajo na našo kožo, kot so to zmanjšana vlažnost zraka in nenadne spremembe temperature in tlaka zraka. Na družabnih omrežjih nas je del naših sledilcev opozoril na možnost drugačne interpretacije omenjenega dogodka zato smo poslušali njihove komentarje in umaknili promocijo objave, ki bi lahko dobila napačen kontekst. Kot znamka, ki je osnovana na vrednotah tolerance in odgovornega poslovanja ter posvečena najboljšim praksam smo se odločili, da ne nadaljujemo s komunikacijo omenjenega dogodka. Sam dogodek je bil kreativni koncept in uvod v kampanjo izdelka, v okviru katere se bomo osredotočili na komunikacijo prednosti izdelka za krepitev kože. Že skoraj stoletje, je bila misija znamke Vichy in ostala ista: pomagati ženskam, da vsakodnevno in učinkovito skrbijo za svojo kožo, ne glede na njihovo starost ali tip kože. Izkušnje uporabnikov so nam izjemno pomembne, zato bomo tudi v prihodnje pozorno spremljali ter sprejeli različna mnenja in stališča.«
»Take kreme, ki bi lahko rešila 800. 000 ljudi, ki v Evropi letno umrejo zaradi onesnaženja zraka, ni. Ni kreme, ki bi nas lahko rešila požarov, suš in ekstremnih podnebnih sprememb, ki se dogajajo po vsem svetu,« so bili kritični v hrvaškem društvu Za Zlarin brez plastike in dodali, da si želijo takih vplivnežev, ki bodo govorili o lepoti življenja, gozdov, oceanih, pticah in deževnikih ...
»Želimo si vplivnežev, ki bodo ustvarili nov sistem vrednot, v katerem bodo ljubezen, empatija, spoštovanje in skupnost imeli večji pomen kot egoistični in materialni izdelki, ki polnijo žepe le manjšini, vse ostale pa delajo trajno nesrečne in v nenehnem iskanju novega mobitela, jakne, avtomobila ali kreme, ki nas bi naredila mlajše in lepše,« so dodali.
Po številnih besnih komentarjih so vse tri podružnice Vichy, med njimi tudi slovenska, z družbenih omrežij umaknile objave, ki so jih vestno objavljala dekleta. V odgovoru so zapisali, da so »želeli narediti nekaj povsem inovativnega in drugačnega« in da so se za izbris odločili po tem, ko je komunikacija na družbenih omrežjih zašla v povsem drugo smer od tiste, ki so jo v podjetju načrtovali.
Kot piše hrvaški medij, se nekatere niso zmenile za negativen odziv javnosti in so na svojih kanalih pustile fotografije s spornega dogodka. Medtem ko pri Lepi afni ni več mogoče zaslediti niti ene fotografije – v storyjih se je takrat očitno navduševala nad mladih pilotom in izdelki –, pa je pri Evi mogoče opaziti le še eno skromno fotografijo, ki jo je objavila tik pred letom. Tistih domnevno škandaloznih z letala pa ni.