OBLIKOVALEC

Slovenski lepotec meri na tuja tržišča

Slovenski maneken tudi vse prodornejši modni oblikovalec.
Fotografija: Prihodnje leto načrtuje reklamno kampanjo z obrazi iz tujine. Foto: Tibor Golob
Odpri galerijo
Prihodnje leto načrtuje reklamno kampanjo z obrazi iz tujine. Foto: Tibor Golob

Gašper Tratnik se je v manekenstvu znašel po naključju. Po finalu za mistra Slovenije 2012 si je hitro utrl pot v ta svet ter nekaj let živel in delal tudi v tujini. Kljub uspehom se je odločil ustvariti lastno blagovno znamko GT Collection. »Vedno sem si želel doseči še nekaj več. Kot maneken sem vedno delal za druge blagovne znamke, kar mi je bilo v veliko veselje. Po štirih letih dela pa sem dobil idejo o svoji blagovni znamki. Res je, da sem po izobrazbi diplomirani inženir strojništva, vendar sem svojo strast našel v modni industriji in pozneje v oblikovanju izdelkov. Ko sem se bolj poglobil v podjetništvo, sem eno in drugo povezal v svojo blagovno znamko,« pravi.

Gašper pri kolekciji večino dela, približno 80 odstotkov, opravi sam. Izdelki so plod njegovih idej. »Ker se zavedam, da moraš svoj posel poznati do potankosti, sem odgovoren tudi za marketing, oblikovanje spletne strani, družabna omrežja, razvoj izdelkov itd. Predvsem moškim želim približati modne dodatke kot nekaj vsakdanjega. Izdelke oblikujem sam, za kar je potrebno veliko časa in premisleka,« pove 28-letni Mozirčan.



Oblikuje nakit, ure, kape in usnjene izdelke. Vsakega je dodajal postopoma in strateško, da se povezujejo. Prav poseben pečat pa ima najnovejša stvaritev, moška ura z Gašperjevim podpisom na hrbtni strani.

Čeprav zadnje leto živi predvsem za kolekcijo, se manekenstvu ni povsem odrekel. »Prihajam v najboljša leta za moškega manekena. Zdaj, ko imam fokus pri svojem podjetju in razvoju lastne blagovne znamke, delam kot maneken samo takrat, kadar mi klient in honorar ustrezata,« poudari.

S kolekcijo meri predvsem na tuja tržišča. »Prodor je s pomočjo interneta veliko lažji, kot je bilo nekoč. Je pa veliko večja konkurenca. A ravno zaradi konkurence si postavljamo višje cilje. Pomembno je, da potencialnim kupcem čim bolj približaš izdelek s slikami in videom,« pravi o načrtih.
Z modnih brvi do lastne blagovne znamke Foto: Rok Tržan
Z modnih brvi do lastne blagovne znamke Foto: Rok Tržan

Zelo premišljeno išče obraze kampanj. Na dosedanji poti v modelingu je dobil veliko prijateljev. »Rad bi združil vse najboljše manekene, s katerimi sem kdaj sodeloval, da bi naredili naslednjo promocijsko kampanjo. Upam, da bo to že poleti 2019.«
Ga še kdaj mika sodelovati na lepotnih izborih? Bi ponovil izkušnjo, ki ga je popeljala na sedanjo pot? »Večkrat sem pomislil, da bi se prijavil na Ameriški supermodel ali Britanski top model, vendar mi je v tej fazi bolj pomemben razvoj blagovne znamke,« sklene Gašper Tratnik. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije