Šov, ki obrača milijone
V poplavi resničnostnih formatov se je Matija Goljar s pomočjo somišljenikov lotil enega bolj zanimivih in produktivnih šovov pri nas. Bogate izkušnje je pridobival kot podpornik mladih start up podjetij, nato pa na ogled postavil izviren projekt s plemenitim poslanstvom. Spraviti inovativne posameznike, majhna družinska podjetja ali prijateljske time do kruha tako, da jim ponudijo platformo za predstavitev njihovih idej. Tudi tokrat nas na policah že čaka pisana paleta osmih produktov, za katerimi se skriva vsaj toliko zgodb. Nadobudni poslovneži so ustregli številnim ciljnim skupinam, od otrok do odraslih, tudi živali so prišle na svoj račun.
Gre za bitko novih podjetnikov z zanimivimi izdelki, ki bodo v trgovine znova vabili gledalce. Ti so iz leta v leto bolj navdušeni nad kreativno žilico naših domačih proizvajalcev.
To pomeni, da bodo naši želodčki polni raznoraznih dobrot, lasje in koža se bodo lesketali, štirinožni prijatelji pa po vrnitvi s sprehoda na domačem parketu ne bodo več puščali sledi. Ob vsem blišču in uspehu najbolj domiselnih podjetnikov ne smemo pozabiti na neuspele poizkuse iz minulih let, nekateri so se žal morali posloviti od sanj o velikem poslovnem preboju. V oddaji ne skrivajo dejstva, da so padci sestavni del uspeha, in kot pravi voditelj Goljar, se je treba le pobrati in poizkusiti vsaj še enkrat. Ta miselnost je obrodila bogate sadove, ki se štejejo v milijonih, in bilance prodaje vseh dozdajšnjih izdelkov se bodo ob koncu tretje sezone izdatno povečale. Vsaj tako pričakujejo ustvarjalci šova, ki v ljudeh vzbuja željo po inovativnosti, prebuja poslovni pogum in slika vzorne primere dobre prakse.