PRESENEČENJE
Športni velikan osupnil mlade rokometaše
Podjetje Gorenje je za mlade upe pripravilo nepozabno presenečenje.
Odpri galerijo
Zadnjih 26 let je Gorenje kot generalni pokrovitelj rokometnemu klubu iz Velenja, ki bo letos praznoval 60. rojstni dan, s podporo in vero v uspehe omogočilo profesionalizacijo in izstrelitev med zvezde slovenskega rokometa.
Podporo članom kluba so izkazali pred dnevi, ko so za mlade perspektivne rokometaše pripravili prav posebno presenečenje. Obiskal jih je eden najuspešnejših rokometašev na svetu Nikola Karabatić, ki ga je mednarodno rokometno združenje IHF kar trikrat razglasilo za najboljšega igralca rokometa na svetu.
Mlade rokometaše je s t. i. akcijo photobomb nepričakovano presenetil med fotografiranjem in marsikoga od prisotnih povsem osupnil. Navdušeni ambasador #simplyfans je povedal: »Zabavno je bilo videti njihove reakcije. Res je delovalo, vsi so bili popolnoma presenečeni. Ko jih gledam, si predstavljam sebe v njihovih letih. Spomnim se, da sem bil tudi jaz čisto navdušen, če sem srečal kakšnega svojega vzornika in se imel priložnost slikati z njim. To mi je dalo še dodatno motivacijo za trening in doseganje zastavljenih ciljev. Zato si z veseljem vzamem čas za srečanje z mladimi rokometaši, saj vem, koliko jim to pomeni.«
Edita Gabrič Zager, vodja projekta Evropskega rokometnega sponzorstva za blagovno znamko Gorenje, je povedala, da so veseli, da lahko pomagajo mladim upom uspeti v rokometnih vodah: »Verjamem, da je za mladega rokometaša srečanje z Nikolo lahko neka dodatna spodbuda pri tem, da sledi svojim sanjam.«
Podporo članom kluba so izkazali pred dnevi, ko so za mlade perspektivne rokometaše pripravili prav posebno presenečenje. Obiskal jih je eden najuspešnejših rokometašev na svetu Nikola Karabatić, ki ga je mednarodno rokometno združenje IHF kar trikrat razglasilo za najboljšega igralca rokometa na svetu.
Mlade rokometaše je s t. i. akcijo photobomb nepričakovano presenetil med fotografiranjem in marsikoga od prisotnih povsem osupnil. Navdušeni ambasador #simplyfans je povedal: »Zabavno je bilo videti njihove reakcije. Res je delovalo, vsi so bili popolnoma presenečeni. Ko jih gledam, si predstavljam sebe v njihovih letih. Spomnim se, da sem bil tudi jaz čisto navdušen, če sem srečal kakšnega svojega vzornika in se imel priložnost slikati z njim. To mi je dalo še dodatno motivacijo za trening in doseganje zastavljenih ciljev. Zato si z veseljem vzamem čas za srečanje z mladimi rokometaši, saj vem, koliko jim to pomeni.«
Ko jih gledam, si predstavljam sebe v njihovih letih.
Edita Gabrič Zager, vodja projekta Evropskega rokometnega sponzorstva za blagovno znamko Gorenje, je povedala, da so veseli, da lahko pomagajo mladim upom uspeti v rokometnih vodah: »Verjamem, da je za mladega rokometaša srečanje z Nikolo lahko neka dodatna spodbuda pri tem, da sledi svojim sanjam.«