Tiji pomagali do invalidskega vozička
Dobrodelnih prireditev je v Sloveniji vsako leto več. Razmere so takšne, da brez njih preprosto ne gre. Nekatere se organizirajo le enkrat, druge občasno, so pa tudi takšne, ki so že tradicionalne. Med slednje spada dobrodelni teniški turnir kralja Matjaža, ki ga je te dni že osmo leto zapored organiziral country glasbenik Milan Pečovnik - Pidži. Pri prireditvi z dobrodelno noto vztraja in jo pripravi vsako leto, saj z njo priskočijo na pomoč nekomu, ki jo potrebuje. Tako kot prireditev sta tradicionalni že tudi lokaciji, kjer dogodek poteka. »Ideja za turnir je nastala iz želje po druženju ob športu in pomoči. Vsako leto se na začetku septembra na igrišču v Mariboru ali Lipici zbere več kot 40 igralcev, ki se pomerijo v dvojicah. Kljub tekmovanju in merjenju moči sta v ospredju dobrodelnost in druženje,« pravi Pidži. In zakaj prireditev organizira vsako leto, letos že osmič? »Med nami je vedno več ljudi, ki potrebujejo pomoč, zato udeleženci turnirja združijo moči in zberejo sredstva, ki jih izročijo nekomu, ki to potrebuje,« pove na kratko.
Na letošnjem turnirju v Lipici se je v moških in mešanih dvojicah pomerilo 42 tekmovalk in tekmovalcev. V moških dvojicah sta zmagala Aleš Majcenovič in Jože Brezovšček, v mešanih pa Ana Bruno in Mirko Gabrovšek. Zmagovalci so prejeli prehodni pokal in penino kralja Matjaža. Moči so udeleženci tokrat merili za pomoč Tiji, osnovnošolki iz Sežane. »Dekle potrebuje nov invalidski voziček, k čemur smo prispevali 610 evrov. Vesel sem, kadar lahko pomagam nekomu, še posebno mladini,« doda. Izkušenj z mladino ima še več, kot bi jih imel sicer, saj si jih je nabiral v letih učiteljskega službovanja v šoli. Sicer pa turnir nosi ime Pidžijeve blagovne znamke. Pred 12 leti je med pohajkovanjem po tistem koncu Koroške v steni Pece po naključju postal pozoren na podobo, ki jo je ugledal in ki ga je spomnila na znamenitega slovenskega kralja Matjaža oziroma na to, kakšen naj bi ta bil po legendi. Sprva ni mogel verjeti očem in je pomislil, da se mu vse le dozdeva, da gre za igro svetlobe in podobno, nato pa je podobo jasno razločil in videl tudi njegov oče. Pidži, sicer tudi sam Korošec, je podobo in ime patentiral in s to blagovno znamko poleg različnih izdelkov med drugim že več let organizira dobrodelne stvari.