PROMOCIJA
Zgovorni Werner se je s soprogo zavil v molk: kaj se dogaja?
Pevec, ki je bil vedno pripravljen za pogovor, tokrat ne daje izjav.
Odpri galerijo
LJUBLJANA – Pevec in zabavljač Werner Brozović je prejel od Slovenskih železnic (SŽ) za promocijo njihove dejavnosti zajeten znesek, zdaj pa se je zavil v molk in z mediji ni pripravljen komunicirati. Med lanskim oktobrom in letošnjim aprilom so mu iz hčerinskega podjetja SŽ Potniški promet (SŽ PP) že izplačali okoli 80 tisočakov. Njegovo podjetje Kaori je sicer podpisalo dvoletno pogodbo, zato to morda niti ni končni znesek. Wernerjevo podjetje je v istem polletnem obdobju na račun dobilo še 13.400 evrov od agencije za varnost prometa.
Ko smo z Wernerjem želeli stopiti v stik prek njegove soproge Andreje Brozović, je prekinila klic in nam poslala kratko sporočilo z vprašanjem, za kaj gre. Ko smo ji odgovorili, da bi radi izvedeli le, na kakšen način je Werner promoviral SŽ, se ni odzvala. Je pa Werner zjutraj na facebooku objavil družinsko fotografijo iz otroštva in sledilce pozabaval z zapisom.
Če so železnice upale s promocijo pospešiti uporabo javnega prevoza, so se v prvem polletju obrnili na nekoliko nezainteresiranega promotorja. Mnogi namreč njegove reklame niso nikjer zasledili in jim v ušesih še vedno odzvanja zimzelena pesem Marjane Deržaj Vozi me vlak v daljave. Sicer je pa tudi slaba reklama lahko dobra ...
S hitrim pregledom po spletnih omrežjih smo izbrskali le, da je Werner v muzeju SŽ posnel videospot za pesem Lagala v hrvaškem jeziku in da se je na vstopnicah za njegov koncert pojavljal logo sponzorja SŽ.
Werner se je zavil v molk
Ko smo z Wernerjem želeli stopiti v stik prek njegove soproge Andreje Brozović, je prekinila klic in nam poslala kratko sporočilo z vprašanjem, za kaj gre. Ko smo ji odgovorili, da bi radi izvedeli le, na kakšen način je Werner promoviral SŽ, se ni odzvala. Je pa Werner zjutraj na facebooku objavil družinsko fotografijo iz otroštva in sledilce pozabaval z zapisom.
Če so železnice upale s promocijo pospešiti uporabo javnega prevoza, so se v prvem polletju obrnili na nekoliko nezainteresiranega promotorja. Mnogi namreč njegove reklame niso nikjer zasledili in jim v ušesih še vedno odzvanja zimzelena pesem Marjane Deržaj Vozi me vlak v daljave. Sicer je pa tudi slaba reklama lahko dobra ...
S hitrim pregledom po spletnih omrežjih smo izbrskali le, da je Werner v muzeju SŽ posnel videospot za pesem Lagala v hrvaškem jeziku in da se je na vstopnicah za njegov koncert pojavljal logo sponzorja SŽ.
»Zakaj je na primer nastop Wernerja lahko sporen? Družba Potniški promet dobi od države vsako leto več kot 50 milijonov evrov za opravljanje obvezne javne gospodarske službe. Za ta denar si, kot kaže, lahko privošči reklamo z Wernerjem, ki je za Televizijo Slovenija potrdil, da ima z železnicami kot njihov promotor dveletno pogodbo.«