ZLORABA?
Zlorabili Murkota: štajerski slavček trdi, da ne šverca
Zlorabljajo ime Damjana Murka ali zgolj nesrečno naključje? Eden od kupcev se je odločil stvari priti do dna.
Odpri galerijo
TRBOVLJE, MARIBOR – Štajerski slavček Damjan Murko resda ušpiči marsikatero, a vsako stvar počne resno in temeljito ter odgovorno. Zato si konfliktov ali reklame, ki bi bila v njegovo škodo, nikakor ne dovoli. A naj bo še tako pazljiv, našel se je nekdo, ki mu jo je pošteno zagodel. Pojavil se je namreč prodajalec, ki med drugim ponuja videokamere, a ne posluje najbolj pošteno. Tako je poskušal pretentati Trboveljčana R. D., ki nam je zaupal svojo slabo izkušnjo.
Pri ljubljanskem podjetju TV Prodaja 2 je naročil videokamero, ki jo je oglaševalo in prodajalo podjetje Dealiozo Slovenia. Oglas je zasledil na facebooku pod rubriko minikamera. »Na podlagi tega sem izdelek naročil. Navedeni so bili napotki, kako naročiti, možnost vrnitve in podobno,« pravi. Tudi cena je bila ugodna, 45 evrov, zato je kamero naročil. A kot se je izkazalo pozneje, je bila kar preveč ugodna in kupil je mačka v žaklju.
S kupljenim ni bil zadovoljen in skladno z navedenimi pogoji se je odločil, da v predpisanem roku izdelek vrne. Kamero je s priporočeno pošto vrnil na naslov, ki je bil naveden na družabnem omrežju, in zahteval vračilo kupnine. A denarja ni dobil, prav tako se je nehal odzivati prodajalec.
»Nihče več se mi ni oglasil na moje dopise in pozive ne v enem ne v drugem podjetju. Tudi klical sem na dve številki, ki so jih navajali v oglasih, a se je izkazalo, da nobena ni prava. Na facebooku sem zatem videl, da je direktor podjetja TV Prodaja 2 Damjan Murko, in obrnil sem se še nanj,« pravi. Sledilo je presenečenje.
Iz tajništva Damjana Murka so mu namreč sicer odgovorili, a zgolj to, da ne vedo, za kaj gre, in da ne oni ne Murko nimajo nikakršne zveze z nobenimi videokamerami. »Spoštovani, očitno je prišlo do velike napake, saj naše podjetje ne prodaja teh izdelkov, pač pa imamo glasbene storitve, reklamiranje in organizacijo porok, tako da zagotovo in v nobenem primeru nismo pravi naslov,« so mu odgovorili.
Z nezadovoljnim kupcem so si izmenjali še nekaj stavkov; direktor Murko ni bil le presenečen, ampak tudi jezen. »Zgrožen sem nad tem, da se moje ime pojavlja v povezavi z drugimi podjetji in prodajo tehnike, in to na tak način. Zavračam vsakršno vpletenost v zgodbo, navedeno v elektronskem sporočilu. Podjetje Okrum, s. p., katerega direktor sem, se ukvarja izključno in samo z glasbenimi storitvami, promocijo in organizacijo porok.
Zavedenemu gospodu smo nemudoma pojasnili tudi, da ne jaz ne moje podjetje nimamo nikakršne zveze z zadevo in da sploh ne vemo, za kaj in koga gre. Niti najmanj ni prijetno, da te oštejejo zaradi stvari, s katerimi nimaš nič. Če se bo to še ponavljalo, bomo zaradi škode zoper povzročitelje sprožili ustrezne postopke. Očitno gre tudi za zlorabo imena,« je pojasnil 34-letni Murko.
Opeharjeni kupec pa kljub temu ni vrgel puške v koruzo. Trdno odločen je bil, da denar za kamero dobi nazaj. Z veliko vztrajnosti in tudi sreče mu je po več kot mesecu dni vendarle uspelo priti v stik s sumljivim podjetjem.
Sledil je nov razlog za ogorčenje. Podjetje Dealiozo mu je odgovorilo: »Živjo! Nismo prejeli naročila. Če imate težave z naročilom, nam lahko sporočite svoje podatke (ime, priimek, ulico in številko, poštno številko, mesto in telefonsko številko) in naročilo bomo oddali namesto vas. Lep pozdrav, Dealiozo tim.« To je sodu izbilo dno. Kako niso prejeli naročila, če so mu poslali kamero, ki jo je tudi plačal? Zato jim je jezno odgovoril, da jo je kupil, plačal in vrnil skladno z javno objavljenimi navodili. Poslal jim je tudi kopijo potrdila o priporočeni pošiljki vračila.
»Potrebovali ste tudi ves mesec, da ste sploh odgovorili na moje pozive,« je jezno dodal. Kot nam je povedal Trboveljčan, je po njegovem sumljivo tudi, da je na računu za kamero naveden naslov podjetja iz Bolgarije, bančni račun pa je odprt na Madžarskem.
»Niti na kraj pameti mi ne pade, da bi pošiljal kamero na Madžarsko ali v Bolgarijo. Poslal sem jo na naslov, ki je bil naveden na spletu. Potem pa nihče ni imel moje kamere, nihče ni nič vedel, desetkrat bi moral pošiljati dokazila kdo ve kam vse in tako naprej,« še doda. Denar je na koncu sicer dobil povrnjen, kljub temu pa poudarja, da vse skupaj ni bilo podobno ničemur. »Tako dolgo sem vztrajal, da se je zadeva uredila. Vprašanje pa je, koliko je še takšnih primerov,« se sprašuje.
Za pojasnilo smo se obrnili tudi na podjetje TV Prodaja 2 in Dealiozo. Na TV Prodaja 2 smo se obrnili telefonsko in trikrat še pisno, a odgovora nismo prejeli. Prav tako ni bilo nobenega odziva od podjetja Dealiozo. Tovrstni primeri sicer niso nič novega in doletijo lahko kogar koli, zato ne bo odveč, da pred odločitvijo za nakup preverimo verodostojnost podjetja, sicer lahko kaj hitro ostanemo brez izdelkov in denarja.
Pri ljubljanskem podjetju TV Prodaja 2 je naročil videokamero, ki jo je oglaševalo in prodajalo podjetje Dealiozo Slovenia. Oglas je zasledil na facebooku pod rubriko minikamera. »Na podlagi tega sem izdelek naročil. Navedeni so bili napotki, kako naročiti, možnost vrnitve in podobno,« pravi. Tudi cena je bila ugodna, 45 evrov, zato je kamero naročil. A kot se je izkazalo pozneje, je bila kar preveč ugodna in kupil je mačka v žaklju.
Murko ni Murko
S kupljenim ni bil zadovoljen in skladno z navedenimi pogoji se je odločil, da v predpisanem roku izdelek vrne. Kamero je s priporočeno pošto vrnil na naslov, ki je bil naveden na družabnem omrežju, in zahteval vračilo kupnine. A denarja ni dobil, prav tako se je nehal odzivati prodajalec.
»Nihče več se mi ni oglasil na moje dopise in pozive ne v enem ne v drugem podjetju. Tudi klical sem na dve številki, ki so jih navajali v oglasih, a se je izkazalo, da nobena ni prava. Na facebooku sem zatem videl, da je direktor podjetja TV Prodaja 2 Damjan Murko, in obrnil sem se še nanj,« pravi. Sledilo je presenečenje.
Iz tajništva Damjana Murka so mu namreč sicer odgovorili, a zgolj to, da ne vedo, za kaj gre, in da ne oni ne Murko nimajo nikakršne zveze z nobenimi videokamerami. »Spoštovani, očitno je prišlo do velike napake, saj naše podjetje ne prodaja teh izdelkov, pač pa imamo glasbene storitve, reklamiranje in organizacijo porok, tako da zagotovo in v nobenem primeru nismo pravi naslov,« so mu odgovorili.
Z nezadovoljnim kupcem so si izmenjali še nekaj stavkov; direktor Murko ni bil le presenečen, ampak tudi jezen. »Zgrožen sem nad tem, da se moje ime pojavlja v povezavi z drugimi podjetji in prodajo tehnike, in to na tak način. Zavračam vsakršno vpletenost v zgodbo, navedeno v elektronskem sporočilu. Podjetje Okrum, s. p., katerega direktor sem, se ukvarja izključno in samo z glasbenimi storitvami, promocijo in organizacijo porok.
Zavedenemu gospodu smo nemudoma pojasnili tudi, da ne jaz ne moje podjetje nimamo nikakršne zveze z zadevo in da sploh ne vemo, za kaj in koga gre. Niti najmanj ni prijetno, da te oštejejo zaradi stvari, s katerimi nimaš nič. Če se bo to še ponavljalo, bomo zaradi škode zoper povzročitelje sprožili ustrezne postopke. Očitno gre tudi za zlorabo imena,« je pojasnil 34-letni Murko.
Naslov v Bolgariji, račun na Madžarskem
Opeharjeni kupec pa kljub temu ni vrgel puške v koruzo. Trdno odločen je bil, da denar za kamero dobi nazaj. Z veliko vztrajnosti in tudi sreče mu je po več kot mesecu dni vendarle uspelo priti v stik s sumljivim podjetjem.
45
evrov je bila cena naročene kamere.
evrov je bila cena naročene kamere.
Sledil je nov razlog za ogorčenje. Podjetje Dealiozo mu je odgovorilo: »Živjo! Nismo prejeli naročila. Če imate težave z naročilom, nam lahko sporočite svoje podatke (ime, priimek, ulico in številko, poštno številko, mesto in telefonsko številko) in naročilo bomo oddali namesto vas. Lep pozdrav, Dealiozo tim.« To je sodu izbilo dno. Kako niso prejeli naročila, če so mu poslali kamero, ki jo je tudi plačal? Zato jim je jezno odgovoril, da jo je kupil, plačal in vrnil skladno z javno objavljenimi navodili. Poslal jim je tudi kopijo potrdila o priporočeni pošiljki vračila.
»Potrebovali ste tudi ves mesec, da ste sploh odgovorili na moje pozive,« je jezno dodal. Kot nam je povedal Trboveljčan, je po njegovem sumljivo tudi, da je na računu za kamero naveden naslov podjetja iz Bolgarije, bančni račun pa je odprt na Madžarskem.
»Niti na kraj pameti mi ne pade, da bi pošiljal kamero na Madžarsko ali v Bolgarijo. Poslal sem jo na naslov, ki je bil naveden na spletu. Potem pa nihče ni imel moje kamere, nihče ni nič vedel, desetkrat bi moral pošiljati dokazila kdo ve kam vse in tako naprej,« še doda. Denar je na koncu sicer dobil povrnjen, kljub temu pa poudarja, da vse skupaj ni bilo podobno ničemur. »Tako dolgo sem vztrajal, da se je zadeva uredila. Vprašanje pa je, koliko je še takšnih primerov,« se sprašuje.
Zavedenemu gospodu smo nemudoma pojasnili, da ne jaz ne moje podjetje nima nikakršne zveze z zadevo.
Za pojasnilo smo se obrnili tudi na podjetje TV Prodaja 2 in Dealiozo. Na TV Prodaja 2 smo se obrnili telefonsko in trikrat še pisno, a odgovora nismo prejeli. Prav tako ni bilo nobenega odziva od podjetja Dealiozo. Tovrstni primeri sicer niso nič novega in doletijo lahko kogar koli, zato ne bo odveč, da pred odločitvijo za nakup preverimo verodostojnost podjetja, sicer lahko kaj hitro ostanemo brez izdelkov in denarja.