Navdušenje nad Hrvatom ne pojenja: koncerte razprodal kot po tekočem traku
Marko Purišić, ki je marsikomu bolj poznan pod umetniškim imenom Baby Lasagna, je na nedavni Evroviziji zasedel drugo mesto. Kljub temu, da ni bil čisto na vrhu, pa mu je tekmovanje prineslo veliko prepoznavnost in veliko novih pristašev. Vse to se odraža na prodaji vstopnic za njegove koncerte. Kot je sporočil svojim sledilcem, je namreč kar tri koncerte razprodal v samo enem dnevu. Gre za koncerte, ki se bodo odvijali na zagrebškem stadionu Šalata letos septembra.
»Vsi trije šovi razprodani v enem dnevu. To še vedno ni resnično! Najlepša hvala! Komaj čakam, da vas vidim tam,« je Baby Lasagna zapisal na svojem instagram profilu.
Kot poroča hrvaški spletni portal 24sata.hr, je bilo 4.000 vstopnic za njegov prvi samostojni koncert razprodanih v samo 4,5 minute. Portal dodaja, da je glasbenik nato najavil drugi koncert, ki je bil prav tako hitro razprodan, enako velja za tretjega.
V Zagrebu je bilo pred meseci izjemno zanimanje tudi za Aleksandro Prijović, ki je v Areni Zagreb razprodala pet koncertov. Ti so si sledili med 1. in 6. decembrom lani.
Najbolj znana skladba Baby Lasagne je seveda Rim Tim Tagi Dim, s katero se je Hrvat predstavil na Evroviziji. Je pa pred meseci izdal še dve drugi, ki ju lahko poslušate spodaj.
Preberite še: