GAL GADOT
Vohunka dobiva svojo franšizo
Gal Gadot je podpisala večmilijonsko pogodbo. Za filmom stoji studio, ki se podpisuje pod hita Misija nemogoče in Jack Reacher.
Odpri galerijo
Običajno so - vsaj na velikem platnu - moški tisti, ki rešujejo svet. Le pomislite na najslovitejšega tajnega vohuna Jamesa Bonda ali pa supervohuna Ethana Hunta, ki bo v podobi Toma Cruisa kmalu že v sedmo dokazoval, da zanj nobena misija, še tako nemogoča, v resnici ni nemogoča.
Izjemne spretnosti bo že v tretje dokazoval tudi agent tajne službe Mike Banning, ki mu je glas in stas, predvsem pa mišice in že nadnaravno sposobnost umikanja nabojem in eksplozijam posodil Gerard Butler. Še dvakrat več pa nas je na visoko adrenalinsko filmsko popotovanje popeljal Jason Bourne, štirikrat v podobi Matta Damona, v četrtem iz franšize pa je v vlogi osrednjega junaka Jeremy Renner.
Zdaj pa se tej dolgi vrsti moških junakov pridružuje Gal Gadot. Izraelska zvezdnica je namreč podpisala izjemno dobičkonosno, večmilijonsko pogodbo za vohunski triler Heart of Stone, ki naj bi bil prvi iz akcijske franšize, osrediščene okoli ženske vohunke.
Lepotica se je po izračunih Forbesa letos zavihtela v elitno trojko največjih hollywoodskih zaslužkaric. In očitno je status odločena obdržati ali se celo zavihteti še višje. Kar nikakor ne bo nemogoče, če postane osrednja junakinja akcijske filmske franšize. Čeprav o zasnovi zgodbe še nič ni pricurljalo na plan, pa le imena, za zdaj pripeta k igralkinemu novemu projektu, obljubljajo kino poslastico.
Scenarija sta se namreč lotila Allison Schroeder, ki ji je film Skriti faktorji prinesel oskarjevsko nominacijo za najboljši prirejeni scenarij, ter Greg Rucka, ki ni zgolj avtor stripov o Čudežni ženski in The Old Guard, ampak je oboje tudi prelil v scenarija. Čudežna ženska, v kateri si je njeno ogrinjalo nadela prav Gadotova, se je pred tremi leti zavihtela med deseterico najbolj dobičkonosnih filmov tistega leta, nadaljevanje pa prihaja v teh decembrskih dneh. Režijo vohunske franšize v povojih pa naj bi prevzel Tom Harper, ki se je podpisal tudi pod pustolovščino Aeronavti s Felicity Jones in Eddiejem Redmaynom v glavnih vlogah, ter pod megauspešno serijo Birminghamske tolpe.
Da je napočil čas, da se tudi ženske zvezdnice podajo v igro vohunstva, spletk in vratolomnega reševanja sveta, so se odločili pri studiu Skydance Productions, ki mu je filmski svet vohunov še predobro poznan. Prav oni stojijo za produkcijo in financiranjem zadnjih treh delov Misije nemogoče, na njihovih plečih pa je bila tudi produkcija uspešne akcijske franšize Jack Reacher, v kateri je naslovno vlogo prevzel Cruise.
A morda še pomembneje je, da so se prav pod okriljem Skydancea že rodili akcijski hiti z ženskimi protagonistkami, denimo futuristična akcija Terminator: Temačna usoda z Lindo Hamilton ter letošnji film The Old Guard s Charlize Theron v glavni vlogi. Slednji je v krogih kritiške srenje požel obilo hvale na račun dovršenih akcijskih sekvenc, skoraj bolj podobnih napetim in izpiljenim koreografijam kot pretepom na življenje in smrt.
Izjemne spretnosti bo že v tretje dokazoval tudi agent tajne službe Mike Banning, ki mu je glas in stas, predvsem pa mišice in že nadnaravno sposobnost umikanja nabojem in eksplozijam posodil Gerard Butler. Še dvakrat več pa nas je na visoko adrenalinsko filmsko popotovanje popeljal Jason Bourne, štirikrat v podobi Matta Damona, v četrtem iz franšize pa je v vlogi osrednjega junaka Jeremy Renner.
Zdaj pa se tej dolgi vrsti moških junakov pridružuje Gal Gadot. Izraelska zvezdnica je namreč podpisala izjemno dobičkonosno, večmilijonsko pogodbo za vohunski triler Heart of Stone, ki naj bi bil prvi iz akcijske franšize, osrediščene okoli ženske vohunke.
Era ženskih vohunk
Lepotica se je po izračunih Forbesa letos zavihtela v elitno trojko največjih hollywoodskih zaslužkaric. In očitno je status odločena obdržati ali se celo zavihteti še višje. Kar nikakor ne bo nemogoče, če postane osrednja junakinja akcijske filmske franšize. Čeprav o zasnovi zgodbe še nič ni pricurljalo na plan, pa le imena, za zdaj pripeta k igralkinemu novemu projektu, obljubljajo kino poslastico.
27
milijonov evrov so ji filmi navrgli v minulem letu.
milijonov evrov so ji filmi navrgli v minulem letu.
Scenarija sta se namreč lotila Allison Schroeder, ki ji je film Skriti faktorji prinesel oskarjevsko nominacijo za najboljši prirejeni scenarij, ter Greg Rucka, ki ni zgolj avtor stripov o Čudežni ženski in The Old Guard, ampak je oboje tudi prelil v scenarija. Čudežna ženska, v kateri si je njeno ogrinjalo nadela prav Gadotova, se je pred tremi leti zavihtela med deseterico najbolj dobičkonosnih filmov tistega leta, nadaljevanje pa prihaja v teh decembrskih dneh. Režijo vohunske franšize v povojih pa naj bi prevzel Tom Harper, ki se je podpisal tudi pod pustolovščino Aeronavti s Felicity Jones in Eddiejem Redmaynom v glavnih vlogah, ter pod megauspešno serijo Birminghamske tolpe.
Da je napočil čas, da se tudi ženske zvezdnice podajo v igro vohunstva, spletk in vratolomnega reševanja sveta, so se odločili pri studiu Skydance Productions, ki mu je filmski svet vohunov še predobro poznan. Prav oni stojijo za produkcijo in financiranjem zadnjih treh delov Misije nemogoče, na njihovih plečih pa je bila tudi produkcija uspešne akcijske franšize Jack Reacher, v kateri je naslovno vlogo prevzel Cruise.
Marljiva IzraelkaTudi med igralci so mnogi, ki jim je letošnje karantensko leto prineslo mirovanje. A med slednje Gadotova nikakor ne spada. Ne samo, da prihaja njeno nadaljevanje Čudežne ženske, na začetek predvajanja čakata tudi lepotičina že končana filmska projekta Smrt na reki Nil in Netflixov Red Notice, nedavno je dobila glavno vlogo v zgodovinskem spektaklu o kraljici Nila, Kleopatri.
A morda še pomembneje je, da so se prav pod okriljem Skydancea že rodili akcijski hiti z ženskimi protagonistkami, denimo futuristična akcija Terminator: Temačna usoda z Lindo Hamilton ter letošnji film The Old Guard s Charlize Theron v glavni vlogi. Slednji je v krogih kritiške srenje požel obilo hvale na račun dovršenih akcijskih sekvenc, skoraj bolj podobnih napetim in izpiljenim koreografijam kot pretepom na življenje in smrt.