Zgodba mladega astronavta
Skupina Joker Out je v javnost poslala pesem in videospot z naslovom Vem, da greš.
Odpri galerijo
V dneh, ki kličejo po pozitivnih novicah, pošilja skupina Joker Out v eter in na splet svež odmerek shagadelic rock'n'rolla. Skladba in video Vem, da greš napovedujeta skorajšnji izid prvenca Umazane misli, ki ga snemajo z Žaretom Pakom, skupina pa že komaj čaka, da vam ga odigra tudi v živo. Pesem opisuje trenutek, ko se zavemo, da nas ljubljena oseba zapušča, pa vseeno iščemo načine, da bi to spremenili.
»Nastajala je dolgo, izvirno je bila mišljena kot počasna ljubezenska balada, ko pa je dobila še zvočno podobo, je nismo začutili, kot bi si želeli, saj nekako nismo ujeli bistva našega zvoka. Zato smo se z Žaretom spustili v raziskovanje skladbe in njene dinamike ter prišli do formule, s katero smo jo uspešno pripeljali do cilja. Občutek in zvok sta končno postala jokeroutovska,« pravijo novi ljubljanski princi rock'n'rolla. Videospot je nastal pod režijsko in produkcijsko taktirko Marka Pirca.
»Demo posnetek se mi je zdel epski, takoj sem začutil, da mora videospot doseči nekaj, česar Slovenija še ni videla. Rad imam sveže in unikatne ideje, zato smo se z ekipo odločili, da poskusimo izpeljati nekaj novega. Slovenski vesoljski program me je že od nekdaj fasciniral, zato smo celotno zgodbo speljali okoli mladega astronavta, ki ga ujamemo v trenutku, ko izve, da gre na misijo v vesolje. Prva težava, s katero smo se srečali, je bila ta, da je projekt zaradi kompleksnosti postal ogromen produkcijski zalogaj, in pri tem so nam velikodušno na pomoč priskočili slovenski center vesoljskih tehnologij Center Noordung – KSEVT, Global Treatment Clinic, Pionirski dom, Utopia film, NuFrame, Studio Cepelin in še mnogi drugi,« pravi režiser.
»Nastajala je dolgo, izvirno je bila mišljena kot počasna ljubezenska balada, ko pa je dobila še zvočno podobo, je nismo začutili, kot bi si želeli, saj nekako nismo ujeli bistva našega zvoka. Zato smo se z Žaretom spustili v raziskovanje skladbe in njene dinamike ter prišli do formule, s katero smo jo uspešno pripeljali do cilja. Občutek in zvok sta končno postala jokeroutovska,« pravijo novi ljubljanski princi rock'n'rolla. Videospot je nastal pod režijsko in produkcijsko taktirko Marka Pirca.
»Demo posnetek se mi je zdel epski, takoj sem začutil, da mora videospot doseči nekaj, česar Slovenija še ni videla. Rad imam sveže in unikatne ideje, zato smo se z ekipo odločili, da poskusimo izpeljati nekaj novega. Slovenski vesoljski program me je že od nekdaj fasciniral, zato smo celotno zgodbo speljali okoli mladega astronavta, ki ga ujamemo v trenutku, ko izve, da gre na misijo v vesolje. Prva težava, s katero smo se srečali, je bila ta, da je projekt zaradi kompleksnosti postal ogromen produkcijski zalogaj, in pri tem so nam velikodušno na pomoč priskočili slovenski center vesoljskih tehnologij Center Noordung – KSEVT, Global Treatment Clinic, Pionirski dom, Utopia film, NuFrame, Studio Cepelin in še mnogi drugi,« pravi režiser.