PREDELAVA

Affleck o zakulisju kultne Kitajske četrti

Zvezdnik bo prevzel vloge producenta, scenarista in režiserja. Igralska zasedba ostaja odprto in žgoče vprašanje.
Fotografija: Igralec se je nazadnje preiskusil v vlogi režiserja pred štirimi leti, pri filmu Argo. FOTO: Press Release
Odpri galerijo
Igralec se je nazadnje preiskusil v vlogi režiserja pred štirimi leti, pri filmu Argo. FOTO: Press Release

Misteriozna noir mojstrovina izpod prstov Romana Polanskega Kitajska četrt (Chinatown) z briljantnima Jackom Nicholsonom in Faye Dunaway v glavnih vlogah se je zasluženo zavihtela na prestol najizjemnejših filmov leta 1974, še danes pa se o njem govori kot o enem najboljših filmov vseh časov.
Dobri Will Hunting je Afflecku in Damonu prinesel oskarja za najboljši izvirni scenarij. FOTO: cover Images
Dobri Will Hunting je Afflecku in Damonu prinesel oskarja za najboljši izvirni scenarij. FOTO: cover Images

In prav v drobovje nastajanja tega izjemnega dosežka sedme umetnosti se bo zdaj spustil Ben Affleck, ki se po štiriletnem premoru vrača na režijski stolček. A čeprav se je odločil posneti film o filmu, ima zasnova še precej večji potencial od zgolj igranega dokumentarca o nastajanju hita Chinatown. To je bil namreč tudi čas, ko je bila razgaljena zasebnost Polanskega, ki ga je tedaj preganjal brutalni umor njegove visoko noseče žene Sharon Tate, žrtve morilske Mansonove družine.

Čas meteorskega uspeha Jacka Nicholsona. In čas tektonskih premikov v Hollywoodu, še preden je v filmski meki nastopila era sodobnih, modernih blockbusterjev.
 

Predelava literarne uspešnice


Zvezdnik, ki mu je film Dobri Will Hunting z Mattom Damonom prinesel oskarja za najboljši izvirni scenarij, uspešnica Argo pa oskarja za najfilm, si je zadal precejšen izziv. Na veliko platno prenesti literarno uspešnico Big Goodbye: Chinatown and the Last Years of Hollywood, v kateri je avtor Sam Wasson popisal nastajanje Kitajske četrti, seveda umeščeno v čas in okolje, v katerih jo je Polanski ustvarjal.


»Imamo Jacka Nicholsona na kariernem vrhuncu, ki se je ravno spustil v skoraj filmsko, a na propad obsojeno romanco z Anjelico Huston. Roman Polanski, žrtev in plenilec, se tedaj vrne v Los Angeles, v mesto umora žene Sharon, kaj hitro pa ga začne vsrkavati v spiralo samouničenja. Nato vročična pogajanja producenta Roberta Evansa in, seveda, briljanten scenarij Roberta Towna.« Tako gre kratek povzetek dokumentaristično spisane knjige, za odkup filmskih pravic se je potegoval Lorne Michaels, ki se bo skupaj z Affleckom in pod okriljem studia Paramount Picture usedel na produkcijski stolček. Affleck pa bo ob produkcijski vlogi knjigo tudi priredil v scenarij in prevzel režijo.


Kdaj se bo začela produkcija, še ne vemo. Eno glavnih vprašanj pa ostaja, kateri igralci si bodo drznili prevzeti zahtevne vloge hollywoodskih težkokategornikov Nicholsona, Dunawayeve, Hustonove in Polanskega. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije