Bryantova vdova vložila tožbo
Vložila naj bi osem odškodninskih zahtevkov, vključno s tistim za malomarnost zaradi neupoštevanja vremenskih razmer za letenje.
Odpri galerijo
Vanessa Bryant, vdova pokojnega Kobeja Bryanta, je v ponedeljek na sodišču v Los Angelesu vložila tožbo proti podjetju, ki je imelo v lasti helikopter, s katerem se je 26. januarja smrtno ponesrečilo devet ljudi, med njimi eden najboljših košarkarjev vseh časov Kobe ter njegova hči Gianna, poročajo ameriški mediji.
Podjetje, ki je imelo v lasti helikopter, ni imelo dovoljenja za polete v megli in nizki oblačnosti. Helikopterji podjetja Island Express Helicopters so lahko leteli le v bolj ali manj jasnem vremenu. Pilot Ara Zobayan, ki je tudi med žrtvami nesreče, je sicer imel dovoljenje za letenje ob pomoči instrumentov, ampak tega ni imelo podjetje, ki je dajalo v najem helikopter, kar pomeni, da je tudi Zobayan lahko letel le ob dobri vidljivosti in usodnega dne ne bi smel leteti, izhaja iz tožbe.
Preiskovalci ameriškega nacionalnega odbora za varnost v prometu NTSB še vedno preiskujejo okoliščine in natančen vzrok nesreče. Dosedanji izsledki sicer ne kažejo na sum mehanske okvare helikopterja. Končnega poročila o nesreči sicer ni pričakovati prej kot v enem letu.
Bryantova vdova se v tožbi sklicuje na dejstvo, da bi s helikopterjem lahko leteli le ob vidljivosti vsaj pet kilometrov, oblaki pa ne bi smeli biti nižje od 300 metrov nad zemljo. Toda vidljivost je bila tisto nedeljo zjutraj zelo slaba, zaradi zelo goste megle pa so bili tako policisti kot tudi izvajalci panoramskih turističnih poletov primorani prizemljiti vsa svoja zračna plovila.
Vanessa Bryant se sklicuje na izjave očividcev, ki trdijo, da je pilot skušal manevrirati s helikopterjem navzgor in naprej, nato pa je nenadoma ostro zavil in s hitrostjo približno 290 kilometrov na uro poletel proti strmemu pobočju. Očividci so povedali, da so videli helikopter leteti skozi oblake in meglo, preden je strmoglavil. V tožbi je še navedeno, da je ameriška zvezna uprava za civilno letalstvo FAA leta 2015 Zobayana obtožila kršitve minimalnih vizualnih predpisov letenja ob zmanjšani vidljivosti.
Televizijska mreža CBS News in drugi mediji poročajo, da je Bryantova vdova vložila osem odškodninskih zahtevkov, vključno s tistim za malomarnost zaradi neupoštevanja vremenskih razmer za letenje.
Podjetje, ki je imelo v lasti helikopter, ni imelo dovoljenja za polete v megli in nizki oblačnosti. Helikopterji podjetja Island Express Helicopters so lahko leteli le v bolj ali manj jasnem vremenu. Pilot Ara Zobayan, ki je tudi med žrtvami nesreče, je sicer imel dovoljenje za letenje ob pomoči instrumentov, ampak tega ni imelo podjetje, ki je dajalo v najem helikopter, kar pomeni, da je tudi Zobayan lahko letel le ob dobri vidljivosti in usodnega dne ne bi smel leteti, izhaja iz tožbe.
Preiskava še ni končana
Preiskovalci ameriškega nacionalnega odbora za varnost v prometu NTSB še vedno preiskujejo okoliščine in natančen vzrok nesreče. Dosedanji izsledki sicer ne kažejo na sum mehanske okvare helikopterja. Končnega poročila o nesreči sicer ni pričakovati prej kot v enem letu.
Bryantova vdova se v tožbi sklicuje na dejstvo, da bi s helikopterjem lahko leteli le ob vidljivosti vsaj pet kilometrov, oblaki pa ne bi smeli biti nižje od 300 metrov nad zemljo. Toda vidljivost je bila tisto nedeljo zjutraj zelo slaba, zaradi zelo goste megle pa so bili tako policisti kot tudi izvajalci panoramskih turističnih poletov primorani prizemljiti vsa svoja zračna plovila.
Vanessa Bryant se sklicuje na izjave očividcev, ki trdijo, da je pilot skušal manevrirati s helikopterjem navzgor in naprej, nato pa je nenadoma ostro zavil in s hitrostjo približno 290 kilometrov na uro poletel proti strmemu pobočju. Očividci so povedali, da so videli helikopter leteti skozi oblake in meglo, preden je strmoglavil. V tožbi je še navedeno, da je ameriška zvezna uprava za civilno letalstvo FAA leta 2015 Zobayana obtožila kršitve minimalnih vizualnih predpisov letenja ob zmanjšani vidljivosti.
Televizijska mreža CBS News in drugi mediji poročajo, da je Bryantova vdova vložila osem odškodninskih zahtevkov, vključno s tistim za malomarnost zaradi neupoštevanja vremenskih razmer za letenje.