Harry in Meghan leto končala med hollywoodskimi zgubami
Revija Hollywood Reporter, ki ji na oni strani Atlantika pravijo kar biblija iz sveta zabave, je objavila lestvico najbolj uspešnih posameznikov iz zabavne industrije ter tudi tistih, ki jim je letos šlo najslabše, in so pristali na seznamu »zgub«. Med slednjimi sta se znašla tudi princ Harry in njegova žena Meghan, ki se že leta trudita prodreti na hollywoodsko sceno.
Njuna blagovna znamka je postal svetohlinski mehurček, ki je kar klical po tem, da ga nekdo poči.
Jokavost in pritoževanje
Na Netflixu denimo predvajajo njuno dokumentarno serijo, ki pa ni prav uspešna. Kot so objavili na spletni strani omenjenega ponudnika pretočnih vsebin, so naročniki serijo v prvi polovici leta predvajali skupno dobrih 66 milijonov ur, kar se morda zdi veliko, a ne v primerjavi z najbolj gledano serijo, ki so jo naročniki skupno predvajali kar 812 milijonov ur.
Kritiki Hollywood Reporterja niso bili do zakoncev Sussex prav nič prizanesljivi, omenjeni serijo so denimo opisali kot »pretirano jokavo« in »eno samo pritoževanje« ter dodali: »Par je zbežal iz življenja, ki naj bi bilo posvečeno delu z ljudmi, ter želel v Ameriki ustvariti bogastvo in status slavnih, a jima to ni uspelo. Njuna blagovna znamka je postal svetohlinski mehurček, ki je kar klical po tem, da ga nekdo poči, igla pa je bila epizoda South Parka, v kateri so si ju ustvarjalci privoščili.«
V omenjenem delu priljubljene animirane serije sta bila Harry in Meghan predstavljena kot željna tako pozornosti kot zasebnosti, ki po svetu hodita s transparenti z napisi »Ne glejte naju«. Princ Harry in Meghan nad šalami na svoj račun nista bila niti malo navdušena, govorilo se je celo, da naj bi zoper ustvarjalce vložila tožbo, a sta si pozneje premislila.
Polom za polomom
Izredno neuspešen je bil tudi Meghanin podkast, v katerem je gostila slavne dame in z njimi govorila o stereotipih, zato so ga pri ponudniku pretočnih vsebin Spotify pred nekaj meseci nehali snemati in z Meghan prekinili milijonsko pogodbo. V začetku leta je izšla tudi knjiga spominov princa Harryja, ki se je sicer dobro prodajala, a je obenem priljubljenost Susseških strmoglavila. K temu je močno pripomoglo njuno nenehno pritoževanje v medijih, ogniti se mu ni mogel niti Harry med promocijsko kampanjo ob izidu knjige, zaradi česar sta postala tarča posmeha ljudi po vsem svetu.