POSEBNA MUCA
Lagerfeldova mačka z lastno linijo oblačil
303 tisoč sledilcev ima mačka na instagramu.
Odpri galerijo
Prejšnji mesec je modni svet izgubil svojega velikana Karla Lagerfelda, bela puhasta mačka Choupette pa lastnika, ki jo je oboževal in jo že nesramno razvajal.
Ne nazadnje je Lagerfeld za svojo mačjo ljubljenko zaposlil kar dve strežnici, ki sta se noč in dan vrteli okoli male razvajenke in skrbeli, da je – med drugim – vsak dan dobila štiri različne obroke, postrežene v čudovitih posodah.
In da bi se ji tako dobro godilo tudi še po njegovi smrti, jo je Karl vključil v oporoko in ji zapustil del svojega približno 200 milijonov vrednega premoženja. A tudi če mačka od oblikovalčevega premoženja nikoli ne bo videla niti centa, bo vseeno še naprej lahko ohranjala svoj razkošni življenjski slog.
Tudi sama je namreč zaslužila okoli tri milijončke z reklamami za nemško avtomobilsko podjetje in japonsko kozmetično znamko, zdaj pa je v svet poslala tudi svojo oblačilno linijo, s katero se je poklonila ljubljenemu pokojnemu lastniku.
Lagerfeldova mačka je internetna senzacija, njenim dogodivščinam in mislim pa lahko sledimo s prebiranjem bloga Choupettin dnevnik, ki ga v mačkinem imenu seveda pišejo drugi. Pod okriljem bloga pa zdaj prihaja tudi mucina oblačilna linija #RIPDaddy (#PočivajVMiruOčka).
Od navadnih majčk in puloverjev do modnih dodatkov, kot je etui za pametni telefon, na vseh izdelkih pa že ikonska podoba Choupette s črnimi sončnimi očali na nosu in črno tančico, poveznjeno prek glave. Delo ilustratorke Monice Smiley, ki se je podpisala tudi pod logotip mačkinega bloga.
Za kateri koli kos, ki je večni spomin na Lagerfelda, bo treba odšteti najmanj 14 evrov, večinski del izkupička pa bo romal zavetišču za zapuščene živali.
Ne nazadnje je Lagerfeld za svojo mačjo ljubljenko zaposlil kar dve strežnici, ki sta se noč in dan vrteli okoli male razvajenke in skrbeli, da je – med drugim – vsak dan dobila štiri različne obroke, postrežene v čudovitih posodah.
In da bi se ji tako dobro godilo tudi še po njegovi smrti, jo je Karl vključil v oporoko in ji zapustil del svojega približno 200 milijonov vrednega premoženja. A tudi če mačka od oblikovalčevega premoženja nikoli ne bo videla niti centa, bo vseeno še naprej lahko ohranjala svoj razkošni življenjski slog.
Tudi sama je namreč zaslužila okoli tri milijončke z reklamami za nemško avtomobilsko podjetje in japonsko kozmetično znamko, zdaj pa je v svet poslala tudi svojo oblačilno linijo, s katero se je poklonila ljubljenemu pokojnemu lastniku.
Lagerfeldova mačka je internetna senzacija, njenim dogodivščinam in mislim pa lahko sledimo s prebiranjem bloga Choupettin dnevnik, ki ga v mačkinem imenu seveda pišejo drugi. Pod okriljem bloga pa zdaj prihaja tudi mucina oblačilna linija #RIPDaddy (#PočivajVMiruOčka).
Od navadnih majčk in puloverjev do modnih dodatkov, kot je etui za pametni telefon, na vseh izdelkih pa že ikonska podoba Choupette s črnimi sončnimi očali na nosu in črno tančico, poveznjeno prek glave. Delo ilustratorke Monice Smiley, ki se je podpisala tudi pod logotip mačkinega bloga.
303
tisoč sledilcev ima mačka na instagramu.
tisoč sledilcev ima mačka na instagramu.
Za kateri koli kos, ki je večni spomin na Lagerfelda, bo treba odšteti najmanj 14 evrov, večinski del izkupička pa bo romal zavetišču za zapuščene živali.