Meghan Markle nima sreče: hud udarec za njeno blagovno znamko
Meghan Markle se je v poslovnem svetu že večkrat opekla, a nekaj je treba priznati: pri poimenovanju projektov pride na plano njena kreativnost.
Naj gre za nekdanji blog The Tig, za podkast Archetypes ali za zadnji poslovni podvig, blagovno znamko American Riviera Orchard, njeni oboževalci se vedno sprašujejo, kakšno vsebino prinašajo ta imena oziroma kaj se skriva za njimi.
A kar zadeva zadnjega projekta se zdi, da je poimenovanje res neposrečeno izbrala, saj je ime tisto, ki preprečuje, da bi blagovna znamka zaživela in vojvodinja bo prisiljena v drugačno strategijo.
Od trenutka, ko je Meghan oznanila novost pod imenom American Riviera Orchard so se pojavila ugibanja, kaj naj bi znamka sploh predstavljala in kakšno naj bi bilo njeno poslanstvo.
Kmalu je bilo razkrito, da se bo nanašala na življenjski stil, kot ga družina Susseks ga živi v Montecitu v Kaliforniji.
Vendar je ameriški urad za izume in blagovne znamke (United States Patent and Trademark Office - USPTO) sprejel odločitev, ki ji zagotovo ni všeč.
Urad namreč ne deluje po principu čustev, temveč po principu smernic, ki določajo, da za poimenovanje blagovnih znamk ni dovoljeno uporabljati geografskih imen, saj bi s tem lahko preprečili drugim, da bi z njim poimenovali konkretne izdelke, ki izhajajo iz določene lokacije.
Urad za izdajo dovoljenja je v odločbi z datumom 31. avgust odgovoril na 2. februarja vloženo vlogo in zapisal, da je American Riviera velikokrat uporabljeno za poimenovanje Santa Barbare in takšni vzdevki se pogosto obravnavajo kot dejansko ime lokacije.
Poleg tega je na trgu že izdelek s tem imenom, gre za sveče podjetja s sedežem v Santa Barbari in stanejo 32 evrov, poroča Daily mail.
Toda ime je le en del težave.
Marklova je s skupino odvetnikov, ki ji pomaga oblikovati znamko, vložila nepopoln opis vseh izdelkov, oziroma napačno identifikacijo blaga, ki ga namerava prodajati pod izbranim imenom.
Opisi so po mnenju urada preširoki: prtički, ki so na njenem seznamu, bi denimo lahko bili papirnati ali iz blaga, pripomočki za kuhinjo električni ali ročni.
Ob tem mora Meghan plačati še nekaj več kot 600 evrov premalo plačanih pristojbin.
Znamka American Riviera Orchard naj bi po prvotnih načrtih zaživela konec leta.
Vojvodinja ima tri mesece, da ugodi zahtevam urada, sicer bo njena vloga v celoti zavrnjena, a kot vir blizu nekdanje igralke navaja za The Mirror, bo zagotovo nadaljevala postopek, saj je zelo predana temu načrtu.
Instagram profil in spletna stran znamke ostajata prazna, na instagramu ima 614.000 sledilcev, ki čakajo na izdelke.
Ti se še ne prodajajo, je pa Meghan z njimi obdarila nekaj slavnih prijateljic, ki so se z darili pohvalile na družabnih omrežjih.