JAPONKA
Najlepša voznica tovornjaka
Da je postala šoferka, je pustila službo učiteljice plesa. Oče jo je vpeljal v svet tovornjakov in nabiranja kilometrov.
Odpri galerijo
Vožnja mogočnih tovornjakov čez celine velja za moški poklic, a obstajajo izjeme. Med njimi je nedvomno Japonka Rino Sasaki. Rino podira vse stereotipe o voznikih, njena spletna stran pa je ena najbolje obiskanih v deželi vzhajajočega sonca.
Enaindvajsetletnica je odraščala v provinci Koči, njen oče je bil voznik priklopnika, vendar deklice tovornjaki niso zanimali. To se je spremenilo pred sedmimi leti, ko je oče zbolel. Kljub temu je še vedno delal, zato se je odločila, da bo potovala z njim in mu delala družbo. Skrbelo jo je, kako se bo bolan znašel tisoče kilometrov od doma.
Rino, ki je delala kot učiteljica tradicionalnih plesov, je opravila izpit za tovornjak in začela potovati z očetom. Sčasoma je postala samostojna voznica. Čeprav se je morala odreči plesu, pravi, da ne obžaluje svoje odločitve. Veliko časa lahko preživi z očetom in se veliko nauči o vožnji tovornjaka. Seveda ji laska tudi pozornost, ki je je deležna, na spletnih omrežjih ji sledi vrtoglava množica ljudi – pravijo ji najlepša voznica tovornjaka na Japonskem.
Rino upa, da bo njena priljubljenost spodbudila tudi druge ženske, da se bodo odločile za vožnjo tovornjaka. Prav zato poroča o svojih potovanjih. Po sedmih letih dela pa jo ena stvar še vedno moti, nikakor ji ne uspe najti primernih oblačil za svojo velikost. Rokavice, varnostni čevlji, vsak kos delovne obleke ji je prevelik. Na leto opravi približno 200.000 kilometrov, prevaža pa predvsem sveže sadje in zelenjavo.
Enaindvajsetletnica je odraščala v provinci Koči, njen oče je bil voznik priklopnika, vendar deklice tovornjaki niso zanimali. To se je spremenilo pred sedmimi leti, ko je oče zbolel. Kljub temu je še vedno delal, zato se je odločila, da bo potovala z njim in mu delala družbo. Skrbelo jo je, kako se bo bolan znašel tisoče kilometrov od doma.
Rino, ki je delala kot učiteljica tradicionalnih plesov, je opravila izpit za tovornjak in začela potovati z očetom. Sčasoma je postala samostojna voznica. Čeprav se je morala odreči plesu, pravi, da ne obžaluje svoje odločitve. Veliko časa lahko preživi z očetom in se veliko nauči o vožnji tovornjaka. Seveda ji laska tudi pozornost, ki je je deležna, na spletnih omrežjih ji sledi vrtoglava množica ljudi – pravijo ji najlepša voznica tovornjaka na Japonskem.
Bolnega očeta je spremljala na poteh in še sama naredila izpit.
Rino upa, da bo njena priljubljenost spodbudila tudi druge ženske, da se bodo odločile za vožnjo tovornjaka. Prav zato poroča o svojih potovanjih. Po sedmih letih dela pa jo ena stvar še vedno moti, nikakor ji ne uspe najti primernih oblačil za svojo velikost. Rokavice, varnostni čevlji, vsak kos delovne obleke ji je prevelik. Na leto opravi približno 200.000 kilometrov, prevaža pa predvsem sveže sadje in zelenjavo.